• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • محمدهادی ساروی، کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم، با نظر اخطارهای داوران ۴ بر یک بازنده شد

محمدهادی ساروی، کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم، با نظر اخطارهای داوران ۴ بر یک بازنده شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در دومین نیمه نهایی امروز کشتی فرنگی المپیک توکیو، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل آرتور الکسانیان، قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان قرار گرفت.

با اینکه از همان ابتدای کار ساروی بیشتر از حریف حمله می کرد، داوران اخطار را به او دادند. الکسانیان نتوانست در خاک کاری از پیش ببرد و فقط یک امتیاز پیش افتاد.

در تایم دوم داوران به الکسانیان اخطار دادند تا کشتی یک بر یک شود. با اینکه هادی ساروی می توانست به فینال راه پیدا کند، اما داوران بار دیگر در فاصله نزدیک به یک دقیقه تا پایان اخطار دوم را به او دادند و فرنگی کار ایرانی در خاک نشست.

با اینکه الکسانیان نتوانسته بود فنی اجرا کند، داوران برخورد دست ساروی با پای این فرنگی کار ارمنستانی را خطا تشخیص دادند و دو امتیاز به الکسانیان تقدیم کردند.

اعتراض مربیان ایران هم فقط باعث شد یک امتیاز دیگر به اندوخته های الکسانیان اضافه شود.

در نهایت فرنگی کار ایرانی ۴ بر یک بازنده شد؛ در حالی که الکسانیان هیچ فنی در این کشتی اجرا نکرد و همه امتیازات با اخطار داوران رد و بدل شد.

هادی ساروی هم مثل محمدعلی گرایی و امین میرزازاده به دیدار رده بندی رفت تا تیم محمد بنا در فاصله یک روز تا پایان مسابقات کشتی فرنگی همچنان دور از رویای کسب مدال طلای المپیک باشد.

  پارالمپیکی‌های تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان