• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا پس از مشخص شدن همگروهی‌های این تیم در جام جهانی: در رقابتی‌ترین و جذابترین گروه قرار داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا پس از مشخص شدن همگروهی‌های این تیم در جام جهانی: در رقابتی‌ترین و جذابترین گروه قرار داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا که تیمش با ایران، آرژانتین و صربستان در جام جهانی فوتسال همگروه شده است، گفت: در جذابترین و رقابتی‌ترین گروه این مسابقات هستیم.

«دوسان یاکیسا» سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا که تیمش در جام جهانی لیتوانی با ایران، آرژانتین و صربستان همگروه است، گفت: گروه F جام جهانی که ما در آن هستیم، با اختلاف رقابتی‌ترین و البته جذابترین گروه برای پیگیری است. می دانم که همه، چشم‌های خود را روی آنچه که در گروه ما رخ می‌دهد، می‌بندند.

وی با ابراز رضایت از حریفان آمریکا در این گروه، تاکید کرد: اگر من حریفان را انتخاب می‌کردم، انتخابم بهتر از این نبود. شاید شما بپرسید چرا. چون هیچ چیز برای از دست دادن نداریم. تمام این مسابقات برای ما تجربه فوق العاده ای خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال آمریکا یادآور شد: فوتسال در آمریکا در حال شکل گیری است. هیچ لیگ ملی برای فوتسال وجود ندارد. بنابراین این امر برای ارتقای فوتسال آمریکا و پیشرفت بازیکنان فوق العاده خواهد بود. ما با حداکثر توان در جام جهانی شرکت می‌کنیم.

یاکیسا همچنین گفت: نیازی به صحبت درباره آرژانتین که در دوره گذشته به عنوان قهرمانی جام جهانی رسید، نیست. ایران تیمی بسیار باتجربه است که قهرمان آسیا است و در دوره گذشته جام جهانی سوم شد. دیگر حریف ما صربستان است که توسط «ایوانوویچ» یکی از دوستان خود من هدایت می‌شود. دیدار با صربستان برای من بسیار احساسی خواهد بود اما این ورزش است.

  مربی تیم ملی برزیل: ویتور روکه در بارسلونا آینده‌ای درخشان دارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان