شهرهایی دنج برای بازدید در این زمستان

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، اگر احساس می‌کنید که همه دوستان شما در زمستان امسال برای تعطیلات به مناطق گرمسیری می‌روند، شما می‌توانید مسیری متفاوت را با بازدید از یک شهر دنج و عجیب آمریکایی در نظر بگیرید.

خواه به سورتمه سواری یا گشت و گذار در عمارت های مجلل در امتداد ساحل علاقه مند باشید، استاکر فهرستی از ۵۰ مقصد مورد علاقه شهرهای کوچک را گردآوری و ارائه کرده است.

شهرها بر اساس نظرات بازدیدکنندگان، رتبه‌بندی‌های نشریات سراسری مانند US News & World Report، Country Living، و Travel & Leisure، و همچنین فعالیت‌ها، نقاط دیدنی و سایر جاذبه‌های گردشگری در دسترس انتخاب شدند که ما در این مطلب، نگاهی به پنج شهر این لیست می‌اندازیم:

اشلند، اورگان

این شهر کوچک عجیب که تحت تأثیر جشنواره شکسپیر اورگان، که از آپریل تا اکتبر ۲۰۲۳ برگزار می شود، میزبان فرصت های فرهنگی است که وسعت آن را به چالش می کشد. آب و هوای معتدل جنگلی به این معنی است که بسیاری از مسیرهای پیاده‌روی وسیع شهر – به ارزش بیش از ۵۰ مایل – هنوز در فصل زمستان قابل دسترسی هستند، که باعث می‌شود اشلند برای انواع تفریحات بیرون از خانه به یک مقصد ایده‌آل تبدیل شود.

راپید سیتی، داکوتای جنوبی

راپید سیتی با نزدیکی به کوه راشمور، پارک ایالتی کاستر و بدلندهای نفس گیر، پایگاهی ایده آل برای مسافران زمستانی به این منطقه است. شهر داکوتای جنوبی مرکز شهر جذابی با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، و پیست اسکیت روی یخ است که بزرگ‌تر از مرکز راکفلر است.

نیوپورت، رود آیلند

“شهر کنار دریا” در طول زمستان روشن می شود و آن را به یک تعطیلات آخر هفته ایده آل تبدیل می کند. در مجموعه عمارت‌های باشکوه رود آیلند، از جمله باغ‌های The Breakers، خانه عصر طلایی خانواده Vanderbilt، گشت و گذار کنید. و رژه قایق‌های نورانی نیوپورت هاربر را از دست ندهید، که فصل را در ۲۵ نوامبر با مجموعه‌ای از قایق‌های بادبانی، کایاک‌ها، و قایق‌ها با تزئینات کریسمس آغاز می‌کند.

  طوفان استوایی هیلاری، لس آنجلس را در وضعیت اضطراری قرار داد

الدورادو، آرکانزاس

این شهرک نفتی سابق محل برگزاری طولانی‌ترین رژه کریسمس در آرکانزاس است. دوستداران موسیقی از منطقه هنری مورفی، مرکز سرگرمی و هنری الدورادو، که کنسرت های مختلفی را در طول فصل به شهر می آورد، لذت خواهند برد.

جکسون، وایومینگ

احاطه شده توسط کوه های باشکوه تتون و پوشیده از برف در اوایل فصل، جای تعجب نیست که جکسون اغلب به عنوان یکی از بهترین شهرهای کوچک کشور در زمستان نامیده می شود. میدان اصلی آن با طاق‌های شاخ گوزن معروف و مجموعه‌ای از چراغ‌ها تزئین شده است. برای لذت بردن از سورتمه سواری با اسب و دیگر فعالیت‌های زمستانی مانند سورتمه سواری با سگ، در مزرعه‌ی اسپرینگ کریک در همان نزدیکی بمانید.

برای مشاهده لیست کامل شهرها، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://stacker.com/stories/227/50-cozy-towns-visit-winter

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان