• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق یوونتوس و ساسولو برای حضور مانوئل لوکاتلی در تورین

توافق یوونتوس و ساسولو برای حضور مانوئل لوکاتلی در تورین

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی تحرک چندانی نداشته و بازیکن خاصی را جذب نکرده است. اما از ابتدای تابستان اخبار و شایعات حول محور انتقال مانوئل لوکاتلی به این تیم بود و عملکرد خوب این بازیکن در رقابت های یورو ۲۰۲۰ در ترکیب تیم ملی ایتالیا این شایعات را افزایش داد. حالا گاتزتا دلااسپورت خبر از توافق یوونتوس و ساسولو برای حضور مانوئل لوکاتلی در تورین برای فصل بعد داده است.

لوکاتلی در جریان مسابقه دوستانه روز گذشته تیم ساسولو مقابل لاتزیو در لیست این تیم قرار نگرفته و به نظر می رسد انتقال این بازیکن به یوونتوس در آستانه نهایی شدن است. لوکاتلی با قراردادی قرضی به ارزش پنج میلیون یورو راهی یوونتوس می شود و گزینه اجباری خرید در پایان فصل با رقم ۲۳ میلیون یورو به علاوه هفت میلیون پاداش در این قرارداد گنجانده شده است.

بر خلاف دیگر کشورهای صاحب فوتبال، لیگ ایتالیا هنوز شروع نشده و مانوئل لوکاتلی فرصت دارد با اضافه شدن به ترکیب یوونتوس در روزهای پیش رو، در ترکیب این تیم در هفته ابتدایی فصل سری آ نیز قرار بگیرد. ممکن است در روزهای آینده به جز اضافه شدن مانوئل لوکاتلی، شاهد بازگشت میرالیم پیانیچ تنها بعد از یک فصل از بارسلونا به یوونتوس باشیم.

  احتمال توافق زین الدین زیدان با یوونتوس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان