• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جرارد پیکه: همزمان با آشنایی من با شکیرا، رفتار گواردیولا عوض شد

جرارد پیکه: همزمان با آشنایی من با شکیرا، رفتار گواردیولا عوض شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جرارد پیکه بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در عضویت منچستریونایتد قرار داشت. او فصل ۰۸-۲۰۰۷ را نیز برای رئال ساراگوسا قرضی بازی کرد ولی در بازگشت به یونایتد و با پیشنهاد بارسلونا به باشگاه محبوبش بازگشت. پیکه محصول آکادمی لاماسیاست و با درخواست مستقیم پپ گواردیولا بود که جذب بارسا شد.

پپ به تازگی هدایت بارسا را قبول کرده بود و تصمیم داشت تا از نیروهای جوان و محصول آکادمی باشگاه بهترین استفاده را ببرد و پیکه هم جزو همین برنامه بود.

پیکه در سیزدهمین فصل حضورش در تیم اول بارسا و در مورد گواردیولا گفت:« شروع کار عالی بود و جام های زیادی بردیم ولی آخرین فصل حضور پپ در بارسا(۱۲-۲۰۱۱)خیلی سخت گذشت و تنش بین مان ایجاد شد.

فکر می کنم جنگ و جدل رسانه ای با ژوزه مورینیو، در نهایت همه را خسته کرده بود. پپ دوست دارد کنترل همه چیز را در دست داشته باشد و من در آن مقطع با شکیرا آشنا شده بودم و روابط مان جدی تر شده بود. همان زمان بود که رفتار گواردیولا با من عوض شد. فشار زیادی بود و حتی به فکر جدایی از بارسا هم افتادم. در آخرین فصل حضور پپ، خیلی عذاب کشیدم.»

بازنشستگی:« فصل به فصل پیش می روم. همیشه فکر می کنم که این دیگر آخری است ولی نظرم عوض می شود. زمانی که متوجه شوم به کار تیم نمی آیم، فوتبال را کنار می گذارم. همیشه سعی کرده ام بدنم را به خوبی مدیریت کنم. وقتی به بارسا برگشتم، خیلی ها می گفتند به ۳۴ سالگی نمی رسم و جدا خواهم شد. مردم ۵ درصد آنچه که در اولین سال حضورم در بارسا بر من گذشت را نمی دانند. همان البته باعث شد از لحاظ سطح هیجان و از نظر روحیه، به ثبات برسم.»

  کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکن تیم امید ایران را دو جلسه از همراهی این تیم محروم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان