• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • مروری بر وضعیت قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

مروری بر وضعیت قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

پیام جوان: به گزارش اقتصاد نیوز، در هفته اخیر قیمت دلار بازار آزاد به کانال ۲۶ هزار تومان وارد شد، همراه با آن متوسط هفتگی قیمت دلار نیز رشد کرد و به مرز ۲۶ هزار تومان نزدیک شد. متوسط قیمت دلار در هفته اخیر ۲۵ هزار و ۹۲۸ تومان بود، این رقم از هفته چهارم سال جاری سابقه نداشت.

متوسط هفتگی قیمت دلار در سامانه سنا نیز تغییراتی مثبت را به ثبت رساند و در کانال ۲۵ هزار تومان پیشروی کرد و روی ۲۵ هزار و ۴۵۹ تومان قرار گرفت. (متوسط قیمت دلار سنا نیز در هفته اخیر در محدوده‌ای قرار گرفت که از هفته چهارم سال بی‌سابقه بود)

رشد قیمت‌ها در بازار یورو

متوسط قیمت یورو در هفته اخیر تقریبا نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بود. متوسط قیمت یورو آزاد در هفته اخیر نسبت به هفته گذشته ۶ تومان رشد کرد و روی رقم ۳۰ هزار و ۴۱۷ تومان قرار گرفت. (این رقم از هفته چهارم سال بی‌سابقه بود)

متوسط قیمت یورو سنا نسبت به هفته گذشته افزایش یافت و به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شد. متوسط قیمت یورو سنا در هفته اخیر ۲۹ هزار و ۹۷۳ تومان بود. مانند یورو آزاد، رکورد قیمتی یورو سنا نیز در حال افزایش است. متوسط هفته اخیر قیمت یورو سنا در محدوده‌ای بود که از هفته چهارم سال سابقه نداشت.

 

  بازار ارز تهران امروز دوشنبه ۲۷ آذرماه بوی بنزین گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان