• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • استقلال به دنبال جذب مدافع چپ پا

استقلال به دنبال جذب مدافع چپ پا

پیام جوان: به گزارش مهر، جدایی دو مدافع چپ پا به فاصله تنها چند هفته از استقلال، آبی‌ها را بر آن داشت تا جذب حداقل یک مدافع چپ پا را در اولویت نقل و انتقالاتی خود قرار دهند.

ابتدا هرویه میلیچ مدافع کروات آبی‌ها در پی اختلافات مالی با باشگاه در پایان مدت قراردادش تهران را ترک کرد و سپس محمد نادری دیگر مدافع چپ این تیم که بازی‌های به مراتب بیشتری از میلیچ انجام داده بود و کارنامه‌ای کاملاً موفق داشت، راهی لیگ ترکیه شد تا استقلال به شدت از ناحیه دفاع چپ به بازیکن متخصص احساس نیاز کند.

با اینکه آبی‌ها هنوز متین کریم زاده را در اختیار دارند، اما این بازیکن به اندازه کافی باتجربه نیست و ضمن اینکه حتی اگر او در پست خود بهترین هم باشد، باز هم آبی‌ها با یک مدافع چپ پا نمی‌توانند وارد لیگ شوند.

با اینکه از آرمین سهرابیان به عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی استقلال یاد می‌شود، اما اگر چنین هم باشد، از این بازیکن بیشتر برای حضور در پست مدافع میانی سمت چپ استفاده خواهد شد تا یک مدافع چپ کلاسیک.

باید دید در روزهای آتی فرهاد مجیدی کدام یک از مدافعان لیگ برتر را برای پر کردن این خلا در تیمش انتخاب می‌کند؛ و یا اینکه برای این منظور دست نیاز به سوی بازیکنان خارجی دراز خواهد کرد.

  استقلال خبر از تغییر ساعت برگزاری دیدار با پرسپولیس داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان