• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بدترین شرایط فروشگاه‌های رسمی بارسلونا در دو دهه اخیر، پس از جدایی مسی از این باشگاه

بدترین شرایط فروشگاه‌های رسمی بارسلونا در دو دهه اخیر، پس از جدایی مسی از این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سه روز پیش و پس از قطعی شدن جدایی لیونل مسی اعلام شد که بارسلونا باید منتظر سقوط ۱۳۷ میلیون یورویی ارزش برند خود باشد. بارسلونا با ۱۲۶۶ میلیون یورو پس از رئال مادرید (۱۲۷۶ میلیون یورو) با ارزش ترین برند فوتبالی دنیاست.

با جدایی لیونل مسی بارسا افتی ۱۳۷ میلیون یورویی را تجربه خواهد کرد که در ادامه آن، درآمدهای تجاری باشگاه به ۷۷ میلیون یورو و درآمدهای حاصل از فروش پیراهن و دیگر محصولات باشگاه نیز به ۴۳ میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

در همین مدت زمان اندکی که از جدایی لیونل مسی گذشته، تاثیر آن روی درآمد روزانه فروشگاه های رسمی بارسلونا چشمگیر بوده است. از سال ۲۰۱۷ و پس از جدایی نیمار، از هر ۱۰ پیراهنی که در این فروشگاه ها فروخته می شد، ۸ پیراهن مربوط به لیونل مسی بود. در واقع ۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو از درآمدهای بارسا از فروش پیراهن در هر فصل به خاطر لیونل مسی بود و اکنون باشگاه کاتالان باید منتظر افتی فاحش در فروش پیراهن های خود باشد.

از دو ماه پیش و در حالی که تصور می شد مسی با بارسا تمدید خواهد کرد، پیراهن های شماره ۱۰ او در فروشگاه ها عرضه شد و اکنون باید جمع آوری شوند.

جالب اینکه روز گذشته به فاصله یک ساعت تمام پیراهن های شماره ۳۰ لیونل مسی در فروشگاه های پی اس جی به سرعت فروش رفت و نایاب شد.

  سارا بهمن‌یار در رشته کاراته، با شکست برابر رقیب بلغارستانی از صعود به نیمه نهایی بازماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان