• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گزارشی از روز یازدهم مسابقات ورزشکاران ایرانی در المپیک نوکیو

گزارشی از روز یازدهم مسابقات ورزشکاران ایرانی در المپیک نوکیو

پیام جوان: یازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز ادامه پیدا کرد و پنج ورزشکار ایرانی در سه رشته قایقرانی، کشتی فرنگی و تیراندازی به رقابت با حریفان پرداختند.

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با «آلین الکسوس سیاوراریو» از رومانی در جدول شانس مجدد رقابت کرد و این پیروزی امیدوار به کسب مدال برنز بود، اما در نهایت با شکست برابر رقیب ترکیه ای از دستیابی به مدال بازماند.

دو فرنگی کار پرامید ایران نیز امروز روی تشک رفتند. محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم کار خود را دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا آغاز کرد و بعد از ثبت دو برد، در نیمه نهایی میلیمتری باخت و به دیدار رده بندی رسید. همچنین محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم در دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «آدِم بوجملین» از الجزایر دیدار کرد و امیدوار به فینالیست شدن بود، اما برابر آرتور الکسانیان متوقف شد.

در قایقرانی علی آقامیرزایی در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر با حضور در دسته دوم مرحله مقدماتی با حریفانی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و کمیته المپیک روسیه رقابت کرد و سپس از حضور در نیمه نهایی بازماند.

همچنین مهیار صداقت در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت آخرین نماینده تیراندازی ایران بود که نتوانست به فینال راه پیدا کند.

  خلاصه‌ای از بازی‌های ایران در روز چهارم المپیک توکیو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان