• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • آپدیت جدید اتریوم، باعث افزایش ارزش این رمز ارز خواهد شد؟

آپدیت جدید اتریوم، باعث افزایش ارزش این رمز ارز خواهد شد؟

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز،ارتقاء عمده شبکه اتریوم در راه است و سرمایه گذاران زیادی را بسیار هیجان زده کرده است. این ارتقا از نظر فنی پروتکل بهبود اتریوم ۱۵۵۹ یا EIP-1559 نامیده می شود ، اما همچنین به آن «چنگال سخت لندن» نیز گفته می شود.

شمارش معکوس در وب سایت اتریوم می گوید که قرار است پنجشنبه ۵ آگوست، حدود ساعت ۱٫۱۵ بعد از ظهر به وقت انگلستان، به صورت زنده پخش شود.

«هارد فورک لندن» موجب رشد قابل توجهی اتریوم بوده است ، زیرا اتریوم در ۱ آگوست بیش از ۲۶۰۰ دلار (۱۹۰۰ پوند) صعود کرد ، قبل از اینکه اندکی افت کند. این ارتقا می تواند به رشد دومین ارز رمزنگاری شده جهان منجر شود.

هاردفورک لندن اتریوم نوعی به روزرسانی است که در جهت تغییر مدل کارمزد تراکنش ها و زمان بندی بمب سختی بلاکچین اتریوم اعمال می شود. همچنین اتریوم ۲٫۰ در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد که در این صورت ماینرها کاهش سرعت سختی ماینینگ را مشاهده خواهند کرد که به علت همگام سازی اتفاق خواهد افتاد. با توجه به اینکه لندن یک هاردفورک اتریوم است، تمامی سایت ها موظف خواهند بود که از قوانین جدید پیروی کنند تا بتوانند به فعالیت خود در شبکه ادامه دهند.

  رونالدو نخستین ستاره‌ای که با رمز ارز پاداش گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان