• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برادران ملی پوش بسکتبال اسپانیا با رقابت های ملی خداحافظی کردند

برادران ملی پوش بسکتبال اسپانیا با رقابت های ملی خداحافظی کردند

پیام جوان:‌ به گزارش ورزش سه، پایان کار بسکتبال اسپانیا در المپیک توکیو در واقع پایان کار برادران گَسول در بازی های ملی نیز بود.

اسپانیا امروز در یک چهارم نهایی المپیک، ۹۵-۸۱ مغلوب آمریکا شد و نتوانست به نیمه نهایی برسد. ستاره این بازی برای اسپانیا ریکی روبیو بود که به تنهایی ۳۸ امتیاز کسب کرد ولی پائو گسول که امید زیادی به او می رفت، درخشش چندانی نداشت.

در پایان بازی ابتدا مارک گسول ستاره لیکرز خبر از خداحافظی اش از بازی های ملی داد ولی گفت که در رده باشگاهی همچنان ادامه خواهد داد.

کمی بعد نوبت به پائو رسید تا در جریان یک مصاحبه، اعلام کناره گیری کند. ستاره ۴۱ ساله بارسلونا به خبرنگاران گفت:« الان بهترین زمان برای خداحافظی با تیمی است که روزهای جذاب و فوق العاده ای را در آن داشتم. بهترین زمان برای سپردن این چالش به نسل جدیدی که انگیزه و توان بیشتری دارند. جوانانی که این فرصت را پیدا خواهند کرد تا از حضور در تیم ملی لذت برده و بر تجربیات شان افزوده شود.»

پائو که حاضر نشد در مورد خداحافظی قطعی اش از بسکتبال شفاف سازی کند، ادامه داد:« الان دوست دارم استراحت کنم و چند هفته ای با خانواده بگذرانم و سپس تصمیم گیری خواهم کرد. ممکن است در بارسلونا بمانم و ممکن است از بسکتبال خداحافظی کنم. شانس این را داشتم تا در تیم ملی اسپانیا روزهای باشکوهی را تجربه کنم ولی دیگر زمان کناره گیری است. امروز حذف شدیم ولی نباید ارزش و کار این بازیکنان را نادیده گرفت. همه دوست داریم در تمامی جام ها برنده شویم و مدال بگیریم ولی این غیرممکن است. آمریکا تیم بهتری بود و به شایستگی نیز برنده شد ولی نسل جدید اسپانیا می تواند در آینده افتخارآفرین شود.»

  موسوى، کاپیتان بوکس ایران: اصلا فكر نمى‌كردم شكست بخورم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان