• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • هدف گیری کانال ۲۵۰۰ دلاری برای اتریوم

هدف گیری کانال ۲۵۰۰ دلاری برای اتریوم

پیام جوان: به نقل از اقتصاد آنلاین، بازار رمزارزها پس از اظهارات ایلان ماسک در روز چهارشنبه، بهبود قابل توجهی تجربه کرد. پس از اینکه ماسک برای نخستین بار اعلام کرد شرکت خصوصی موشک وی، اسپیس ایکس، بیت‌کوین در اختیار دارد، و همچنین احتمال پذیرش بیت‌کوین به عنوان وجه پرداختی برای خرید خودروهای تسلا، اتریوم روز پنجشنبه جهش قابل توجهی را تجربه کرد.

نرخ معاملات بیت‌کوین زیر کانال ۳۰هزار دلار بود، اما پس از این اظهارات تاثیرگذار، بیش از ۵درصد رشد تجربه کرد و قیمت آن به ۳۲هزار و ۸۹۵دلار رسید. اتریوم نیز پس از تجربه پایین‌ترین قیمت هفتگی خود یعنی هزار و ۷۲۰دلار، ۱۸.۲۰درصد افزایش یافت و روز چهارشنبه مجددا کانال ۲هزار دلار را پس گرفت.

لوکاس انزرسدورفر-کنراد، مدیر ارشد محصولات در شرکت خدمات مالی Bitpanda اظهار کرد که اتریوم در جلسات معاملات آینده همچنان بیت‌کوین را دنبال خواهد کرد.

الگوی کلاسیک، کانال ۲هزار و ۵۰۰دلاری را برای اتریوم هدف قرار می‌دهد

جهش اخیر اتریوم نیز از یک سطح حمایتی که پیش از این تلاش‌های نزولی اتریوم را محدود کرده بود، نشات گرفت.

به گفته یکی از کارشناسان، قیمت اتریوم که در محدوده نارنجی قرار داشت، از زمان جهش خود ۱۶درصد افزایش تجربه کرده است. اگر قیمت‌ها بتواند از این خط حمایتی عبور کند، روند صعودی تایید خواهد شد.

تا زمانی که اتریوم پایین‌ترین سطح این ساختار را تا پایان هفته به عنوان خط حمایتی حفظ کند، بازگشت به ساختار را تجربه خواهد کرد.

حداکثر فاصله بین روند بالا و پایین تقریبا ۸۵۰دلار است. بنابراین با توجه به نمودار تکنیکال کلاسیک، صعود به بالای این سطح می‌تواند قیمت‌ها را به حداقل ۲هزار و ۵۰۰دلار برساند.

  رمزارزها همچنان در وضعیت قرمز

در غیر این صورت، با توجه به نمودار تکنیکال کوتاه‌مدت، احتمال افت شدید قیمت‎‌ها به زیر کانال ۲هزار دلار وجود دارد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز پیش از این روند صعودی، بین هزار و ۸۵۰ تا ۲هزار و ۸۰دلار در نوسان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان