• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زوج اصلی خط حمله استقلال در لیگ برتر بیش از ۱۰ سال مسن خواهد شد

زوج اصلی خط حمله استقلال در لیگ برتر بیش از ۱۰ سال مسن خواهد شد

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی که آرمان رمضانی و شیخ دیاباته را هم در خط حمله در اختیار داشت، اما فصل بیستم را در حالی سپری کرد که زوج اصلی خط حمله این تیم را مهدی قایدی و ارسلان مطهری تشکیل می‌دادند و این دو بازیکن در مجموع توانستند در یک فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده، ۱۰ پاس گل صادر کرده و ۳ بار هم پنالتی منجر به گل بگیرند که این آماری قابل توجه بود.

در پایان فصل و در روزهای نقل و انتقالات، باشگاه استقلال مهدی قایدی را به لیگ امارات ترانسفر کرد و نام ارسلان مطهری را در عین ناباوری از لیست بازیکنانی که شانس تمدید دارند حذف کرد تا در خط حمله این تیم تغییراتی اساسی ایجاد شود.

آبی‌ها که پیش از این شیخ دیاباته را هم مازاد دانسته بودند، تنها موجودی شان در خط حمله آرمان رمضانی بود و حالا امین قاسمی نژاد را هم به خدمت گرفته‌اند تا تنها موجودی قطعی آنها در خط حمله این دو بازیکن باشند.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه از شیمبا مهاجم باتجربه برزیلی به عنوان بازیکنی نام برد که باید به احتمال بسیار زیاد او را استقلالی دانست؛ که در این صورت می‌توان پیش بینی کرد زوج اصلی خط حمله استقلال در فصل جدید را امین قاسمی نژاد و شیمبا شکل خواهند داد.

مهدی قایدی و ارسلان مطهری دو مهاجمی که فصل بعد در اختیار استقلال نیستند به ترتیب ۲۲ و ۲۸ سال دارند و امین قاسمی نژاد و شیمبا که بیشترین شانس را برای تشکیل زوج خط حمله استقلال در فصل دارند، به ترتیب ۳۴ و ۳۷ هستند.

  آغاز مرحله گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا

اگر استقلال قایدی و مطهری را حفظ می‌کرد و همچنان این دو را در خط حمله به کار می‌گرفت، میانگین سنی خط حمله این تیم برای فصل جدید ۲۵ سال بود؛ و در صورت شکل‌گیری زوج قاسمی نژاد و شیمبا این معدل به ۳۵/۵ سال می‌رسد؛ تا مشخص شود در صورت جذب شیمبا که احتمال آن بسیار زیاد است، خط حمله استقلال بیشتر از ۱۰ سال مُسن تر از زوج قبلی خط حمله این تیم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان