• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یک مکالمه تلفنی دروغین و نقش آن در انتقال فیگو از بارسا به رئال

یک مکالمه تلفنی دروغین و نقش آن در انتقال فیگو از بارسا به رئال

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در سال ۲۰۰۰ بود که انتقال لوئیس فیگو از بارسلونا به رئال مادرید باعث پرآوازه شدن نام فلورنتینو پرز در دنیای فوتبال شد. اما جالب اینجاست پرز حتی پیش از انتخاب شدن به‌عنوان رئیس جدید باشگاه با او به توافق رسید و حتی در قرارداد آنها قید شد که طرفین در صورت عقب نشینی باید ۳۰ میلیون یورو غرامت بدهند.

این روند حدود سه ماه قبل از انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید آغاز شد. پائولو فوتره و ژوزه ویگا، مدیر برنامه‌های لوئیس فیگو، در این انتقال نقش مهمی داشتند. امروز مستندی در مورد انتقال فیگو به رئال مادرید از نتفلیکس پخش خواهد شد که در آن جزئیاتی دقیق از این انتقال از سوی خود فیگو و پرز عنوان خواهند شد.

حالا مشخص شده است که نقش پائولو فوتره، ستاره پرتغالی سابق اتلتیکو مادرید، در انتقال فیگو تا چه اندازه پررنگ بود. فوتره با ویگا، مدیر برنامه‌های فیگو، دوست صمیمی بود و پرز برای نزدیک شدن به ویگا از فوتره استفاده کرد.

مارکا امروز در این‌رابطه نوشت که پرز در ملاقات با فوتره از او می‌خواهد تا با ویگا تماس بگیرد و به او اطلاع دهد که قصد پرداخت بند فسخ فیگو را دارند. پرز در انتخابات شانس زیادی برای پیروزی بر لورنزو سانز(رئیس وقت رئال) نداشت و خرید فیگو را برای پیروزی خود حیاتی می‌دانست. فوتره در حضور پرز با ویگا تماس می‌گیرد ولی ویگا خیلی زود تلفن را قطع می‌کند. فوتره بدون توجه به این اتفاق و به دروغ، مکالمه را ادامه می‌دهد و می‌گوید که فلورنتینو پرز ۶۰ میلیون یورو بند فسخ فیگو را پرداخت می‌کند و کمیسیون خوبی نیز خواهد داد. در واقع همین ۳۰ یا ۴۰ ثانیه مکالمه دروغین فوتره با ویگا در نهایی شدن انتقال فیگو نقش بسیار زیادی داشت. پرز همان روز برای خرید فیگو مصمم شد و فوتره هم دیرتر توانست ویگا را متقاعد کند که انتقال فیگو به رئال برای همه مفید خواهد بود.

  محرومیت ۴ ساله جودوی ایران توسط دادگاه بین المللی حکمیت ورزش تایید شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان