• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتقاد مدیر اجرایی بایرلورکوزن از اقدامات باشگاه بارسلونا برای فرار از بحران اقتصادی

انتقاد مدیر اجرایی بایرلورکوزن از اقدامات باشگاه بارسلونا برای فرار از بحران اقتصادی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های اروپایی در نقل و انتقالات تابستانی بوده و توانسته پنج بازیکن جدید جذب کند. بیش از ۱۵۰ میلیون یورو برای جذب روبرت لواندوفسکی، ژول کُنده و رافینیا هزینه شده و فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن نیز به عنوان بازیکن آزاد جذب شدند. بارسا خوشبین است بتواند حداقل دو بازیکن دیگر را نیز به‌خدمت بگیرد. یکی از مشکلات بارسلونا اما به ثبت قرارداد این بازیکنان بر می‌گردد. گویا فعال شدن اهرم اقتصادی سوم بارسلونا نیز کمکی به این موضوع نکرده و لالیگا به باشگاه کاتالان هشدار داده که هنوز قادر به ثبت همه خریدهای جدید نیست.

بارسلونا ۲۵ درصد از حق پخش بازی‌های خود را فروخت و چندی پیش نیز ۲۴٫۵ درصد از بارسا استودیو را به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو واگذار کرد تا در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیون یورو درآمدزایی کند. بارسا ممکن است بخشی دیگر از بارسا استودیو را نیز بفروشد تا قرارداد خریدهای جدید خود را ثبت کند.

فرناندو کارو، مدیراجرایی اسپانیایی بایرلورکوزن معتقد است که مدیران بارسلونا کار خطرناکی انجام داده اند و ممکن است آینده باشگاه به خطر بیفتد. او در مصاحبه با مارکا گفت:« در آلمان می گویند که مدیران بارسلونا دیوانه‌اند. از نظر من نیز برنامه های خوان لاپورتا برای نجات بارسلونا بسیار خطرناک است. همه حیرت زده‌ایم و در واقع انگار شما الان هرچه مواد غذایی در اختیار دارید را مصرف کنید، بدون اینکه به گرسنگی چند روز بعد فکر کنید. بارسلونا شاید الان سیر باشد ولی در آینده گرسنه خواهد بود. لاپورتا هر چه داشته را رو کرده تا بارسا فصل جاری نتایج خوبی کسب کند اما تضمینی نیست که چند سال بعد هم بارسلونا تیمی مدعی باشد.»

  گزارش جالب سایت بوندس لیگا درباره ستاره ایرانی لورکوزن

نکته جالب اینکه کارو از اعضای رسمی باشگاه بارسلوناست ولی چون در لورکوزن پست اجرایی دارد، نمی تواند از اختیارات خود به عنوان یک عضو رسمی باشگاه بارسلونا استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان