• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تقابل‌های مهم در هفته سیزدهم لالیگا

تقابل‌های مهم در هفته سیزدهم لالیگا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، یک هفته پر جنب و جش در انتظار لالیگا خواهد بود. جایی که برخی تیم های بالا جدولی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یکی از این بازی ها تقابل رئال بتیس و سویا است؛ مسابقه ای که قطعا از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

در اولین بازی روز شنبه گرانادا مهمان اسپانیول خواهد بود و این تیم امیدوار است با پیروزی در این مسابقه به روند خوب خود ادامه دهد. اما اسپانیول بعد از شکست ناامیدکننده برابر ختافه پا به این مسابقه می گذارد و امیدوار است با بازگشت رائول دی توماس به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

بارسلونا بعد از سه بازی ناکامی در کسب پیروزی امیدوار است به روند ناامیدکننده خود خاتمه دهد اما آن ها در بالایدوس کار آسانی برابر سلتاویگو پیش رو نخواهند داشت. اگرچه بلوگرانا فصل گذشته پشت درهای بسته برابر سلتا به پیروزی دست پیدا کرد اما در شش تقابل قبلی که هواداران پرشور سلتایگو حضور داشتند به پیروزی نرسیده است. این هواداران امروز حضور دارند و امیدوار هستند که تیمشان یک بار دیگر بارسا را شکست دهد.

در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته دو تیم قعر جدولی آلاوس و لوانته به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یک بازی شش امتیازی که پیروزی در آن برای هر یک از دو تیم اهمیت زیادی دارد. رایووایکانو سفر کوتاهی به سانتیاگئو برنابئو خواهد داشت و این تیم تازه صعود کرده به لالیگا به دنبال ادامه روند فوق العاده خود طی هفته های اخیر خواهد بود و قطعا رئال مادرید کار آسانی مقابل آن ها پیش رو نخواهد داشت.

  مراکش با حمایت امین حارث، در مقابل فرانسه

پنج بازی دیگر روز یکشنبه برگزار می شود که در یکی از آن ها دو تیمی که فصل را ناامیدکننده آغاز کرده اند یعنی ویارئال و ختافه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. زیر دریایی های زرد انتظار داشتند در این مقطع از فصل رتبه ای بهتر از سیزدهم داشته باشند، با این حال نتیجه خوب وسط هفته قبل در لیگ قهرمانان روحیه آن ها را تقویت کرد. این در حالی است که ختافه تازه هفته گذشته اولین پیروزی خود در این فصل را تجربه کرد.

اتلتیکومادرید اما تنها تیمی است که در لیگ قهرمانان حضور دارد اما این هفته با یکی از هفت تیم بالای جدول روبرو نخواهد شد. با این وجود همچنان بازی در مستایا برابر والنسیا کار آسانی نخواهد بود. مطمئنا این یکی از بازی هایی است که نباید تماشای آن را از دست بدهید.

یکی دیگر از بازی ها به تقابل تیم صدرنشین رئال سوسیداد برابر اوساسونا بر می گردد. در حالی که در یک بازی همزمان دو تیم مایورکا و الچه به مصاف هم می روند که جدالی برای فرار از منطقه سقوط خواهد بود.

در نهایت هفته سیزدهم با یک بازی بزرگ به پایان می رسد؛ جایی که دو تیم رئال بتیس و سویا دربی جذابی را برگزار خواهند کرد. این مسابقه همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده حتی زمانی که دو تیم وضعیت چندان خوبی هم نداشته اند. رئال بتیس در حال حاضر سوم و سویا پنجم است. همچنین برگزاری این بازی در حضور تمشاگران جنون آمیز خواهد بود؛ مسابقه ای که همه نگاه ها به سمت آن جلب خواهد شد.

  استرس، بی‌قراری و نگرانی نسبت به نتایج و شکل بازی‌های بارسلونا در مدیریت باشگاه به اوج خودش رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان