• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • محبوبیت زیاد سیستم ویدیویی جدید یوتیوب و رقابت آن با تیک تاک
youtube shorts

محبوبیت زیاد سیستم ویدیویی جدید یوتیوب و رقابت آن با تیک تاک

پیام جوان: به نقل از انگجت، سیستم ویدیویی جدید یوتیوب که در قالب ویدیوهای کوتاه به کاربران اجازه ارائه محتوایی متفوات می‌دهد توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

این قابلیت که در ابتدای کار به صورت محدود عرضه شده بود، در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

همانطور که اشاره شد در ابتدای کار این نوع از ویدیو در ابتدای سال ۲۰۲۱ در کشور هندوستان و به صورت محدود به کاربران ارائه شد به صورت مستقیم برای رقابت با سیستم مشهور و محبوب تیک تاک ساخته شده است.

پس از موفقیت دوره آزمایشی در شبه قاره هندوستان، این قابلیت به کاربران سایر کشورها نیز عرضه شد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویدیوهای بسیار کوتاهی را در یوتیوب عرضه کنند که به سادگی می‌تواند محتوای سرگرم کننده ولی غیر درگیر کننده‌ای را برای کاربران محیا سازد.

فیلم‌های قابل استفاده در این فرمت ویدیو نهایتا می‌توانند یک دقیقه طول داشته باشند و به این ترتیب به صورت مستقیم با تیک تاک قابل مقایسه خواهد بود.

به این ترتیب به زودی شاهد نسل جدیدی از تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب خواهیم بود و احتمال دارد که بخش عمده‌ای از کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی به این قابلیت روی خوش نشان داده و به یوتیوب مهاجرت کنند.

  رئیس کمیته اطلاعات سنا، شرکت‌های فناوری آمریکایی مانند آلفابت و متا را به نقض مداوم تحریم‌های ایالات متحده متهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان