• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • روزی خوب برای تیم المپیک ایران؛ طلای گرایی،نقره داوودی، فینال یزدانی

روزی خوب برای تیم المپیک ایران؛ طلای گرایی،نقره داوودی، فینال یزدانی

پیام جوان: روز سیزدهم المپیک ۲۰۲۰ با مدال طلای محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی و فینالیست شدن حسن یزدانی به شیرین ترین شکل ممکن برای نمایندگان ایران در حال پیگیری است.

حسن یزدانی که از ابتدای المپیک همه ایرانی ها انتظارش را می کشیدند، بالاخره کارش را در توکیو آغاز کرده، او برای رسیدن به نیمه نهایی کار سختی نداشت. او شاپیوف ازبک را در گام اول و استفان ریچموت سوئیسی را در گام دوم با امتیازات بالا شکست داد تا صعودی آسان به نیمه نهایی داشته باشد. شانس شماره یک طلای وزن ۸۶ کیلوی المپیک ۲۰۲۰ با نایفونوف، کشتی گیر روس برای صعود به فینال مبارزه کرد؛ مبارزه ای که برخلاف انتظارها حسابی سخت پیش رفت، اما در نهایت با برد ستاره کشتی ایران همراه بود.

رضا اطری، نماینده وزن ۵۷ کیلوی کشتی آزاد هم امروز دو برد بسیار ارزشمند مقابل مغولستان و ترکیه کسب کرد تا یک پای نیمه نهایی باشد. او برای صعود به فینال با اوگوئف، روس مبارزه کرد، اما با شکست در این دیدار به مبارزه رده بندی رفت.

بعد از اینکه تکلیف دو آزادکار ایران مشخص شد. محمدرضا گرایی در فینال ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک به مصاف نصیب اف ازبک رفت و با ارائه یک کشتی تماشایی، او را به راحتی شکست داده و طلای المپیک را مال خود کرد. این دومین طلای کاروان ایران پس از طلای فروغی در روز اول مسابقات بود.

  خداحافظ بارسلونا؛ تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان