• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خلاصه‌ای از بازی‌های ایران در روز چهارم المپیک توکیو

خلاصه‌ای از بازی‌های ایران در روز چهارم المپیک توکیو

پیام جوان: به نقل از ورزش سه، مشخص بود که در روز چهارم المپیک ۲۰۲۰ توکیو نباید انتظار کسب مدال از نمایندگان ایران داشته باشیم چون تیم ملی والیبال که هنوز در مرحله گروهی قرار دارد و در دو رشته انفرادی دیگر هم مسابقات در مراحل مقدماتی پیگیری می شد. تنها احتمال کسب مدال در مسابقات امروز برای ایران در شنا بود که آن هم مشخص بود بعید است شناگر جوان ایران بتواند در اولین تجربه خودش را در رقابت با بزرگان جهان روی سکوی المپیک قرار دهد.

اولین رقابت امروز ایرانی ها در والیبال بود که شاگردان آلکنو با نتیجه قاطعانه ۳ بر صفر از سد ونزوئلا گذشتند و دومین برد خود را کسب کردند.
ثریا آقایی، دختر بدمینتون باز ایرانی با رقیبی از مالدیو دیدار کرد و توانست یک برد تاریخی را به شکلی کاملا قاطعانه کسب کند.

شاهین موسوی، یکی از دو نماینده بوکس ایران در گام نخست رو در روی موریواکی از ژاپن قرار گرفت و شکست را پذیرا شد.

همچنین متین بالسینی، جوانترین عضو کاروان ایران و تنها نماینده شنای ایران در ماده ۲۰۰ متر پروانه به مصاف رقبای خود رفت و با وجود رکوردشکنی نتوانست به جمع ۱۶ نفر برتر راه پیدا کند.

ایران همانطور که پیش بینی می شد یک روز بدون مدال را در توکیو سپری کرد و تا بعدازظهر امروز با همان یک طلای جواد فروغی در رده پانزدهم جدول مدال ها قرار داشت.

 

  روزی خوب برای تیم المپیک ایران؛ طلای گرایی،نقره داوودی، فینال یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان