• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • موانعی که برای پیوستن مهدی قایدی به الغرافه باید برطرف شوند

موانعی که برای پیوستن مهدی قایدی به الغرافه باید برطرف شوند

پیام جوان: به گزارش مهر، از همان اولین روزهایی که استراماچونی سرمربی استقلال هدایت تیم الغرافه را پذیرفت، زمزمه‌هایی مبنی بر حضور احتمالی مهدی قایدی در این تیم هم به گوش رسید. سفر مهدی قایدی به خارج از کشور و اشاره برخی رسانه‌های قطری به نزدیک شدن هرچه بیشتر قایدی به این باشگاه، نشان از نزدیک شدن دوباره قایدی به استراماچونی دارد.

اما بر سر راه این انتقال که می‌تواند یکی از مهم‌ترین اتفاقات استقلال باشد، دو مانع جدی و مهم قرار دارد که تا قبل از برطرف نشدن آن، نمی‌توان قایدی را بازیکن جدید الغرافه دانست.

قایدی به صورت رسمی و قطعی با استقلال برای فصل آینده هم قرارداد دارد و اولین و مهم‌ترین شرط انتقال او، رضایت قطعی فرهاد مجیدی است که گفته می‌شود هنوز این رضایت به طور کامل حاصل نشده است.

مانع دوم بر سر راه این انتقال، شرایط مالی باشگاه الغرافه است. به دلیل رقم نسبتاً بالای انتقال قایدی، باشگاه قطری هنوز تایید نهایی را برای این انتقال انجام نداده است.

انتقال قایدی به الغرافه تنها در حالی قطعی می‌شود که اولاً مجیدی به این انتقال رضایت قطعی داده و باشگاه الغرافه هم شرایط مالی را برای این منظور تامین نماید. اینها در حالی است که مهدی قایدی خارج از کشور قرار دارد و برخی گمانه زنی‌ها هم حکایت از این دارد که سفر او بی ارتباط به انتقالش نیست.

  بازیکن خارجی تیم استقلال در آستانه محرومیت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان