• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • حجم زیادی بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار رمز ارز‌ها به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس منتقل شد!

حجم زیادی بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار رمز ارز‌ها به صرافی‌های بایننس و کوین‌بیس منتقل شد!

پیام جوان: به نقل از فراز، بر اساس داده‌های منتشر شده، نهنگ‌های بازار رمز ارزها حجم زیادی بیت‌کوین را به صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و کوین‌بیس منتقل کرده‌اند.

‌بر اساس توییت شرکت تحلیلی کریپتو کوانت که در تاریخ ۱۵ جولای منتشر شد، نهنگ‌ها ۱۴,۵۵.۷۸ رمز ارز بیت کوین را به صرافی‌ بایننس واریز کرده‌اند. این میزان معادل ۴۵۶،۸۰۱،۳۶۷ دلار است. ‌تنها ۴,۵۱۸.۴۰۹ BTC معادل ۱۴۱,۸۴۹,۱۲۴ دلار در مدت یک ساعت به صرافی بایننس منتقل شده که این بزرگ‌ترین میزان بیت کوین منتقل شده به این صرافی از ۲۰ ماه می تاکنون است.

‌در هفته گذشته وب‌سایت‌های گلس‌نود و سنتیمنت گزارش‌هایی مبنی بر انتقال میزان زیادی بیت کوین از صرافی‌های متمرکز به کیف پول‌های سرد را منتشر کرده بودند. ‌پیش‌بینی می‌شد این اتفاق باعث کاهش فشار فروش بیت کوین و افزایش قیمت این رمز ارز شود، اما این فعالیت نهنگ‌ها با نتیجه عکس روبرو شد. ‌بیت‌کوین در تاریخ ۱۵ جولای از محدوده ۳۲۵۰۰ دلار به ۳۱،۱۷۵ کاهش یافت.

بر اساس اطلاعات توییت Crypto Whale، ظرف ساعت گذشته یک نهنگ ناشناس ۱۳،۰۰۳ بیت کوین را به صرافی کوین‌بیس منتقل کرد. ‌کوین‌بیس، بزرگترین مرکز پلتفرم معاملات رمز ارزها مستقر در آمریکا است. ‌کارمزد این تراکنش ۰.۰۰۰۱۱۵۰۸ بیت کوین معادل ۳.۶ دلار بوده است. کارمزدی که هیچ بانکی برای جابه‌جایی پول ارائه نمی‌دهد، صرف‌نظر از سرعت بالای تراکنش که هیچ بانکی نمی‌تواند با آن سرعت پول جابه‌جا کند.

‌کالین وو، خبرنگار چینی حوزه بلاکچین نمودارهای کریپتو کوانت را در حساب کاربری خود منتشر کرد و گفت ممکن است این تراکنش در کیف پول‌های داخلی کوین‌بیس ثبت شده است.

روز جمعه Bank Of America دومین بانک بزرگ آمریکا اعلام کرد معاملات آتی بیت کوین را برای برخی از مشتریانش ارائه کرده است. همین موضوع باعث شد تا ارزش بیت کوین مقدار کمی افزایش پیدا کند.

  نرخ ارزهای رایج در بازار امروز تهران - یکشنبه ۷ شهریور

‌افزایش حرکت نهنگ‌های بیت کوین

‌داده‌های منتشر شده کریپتو کوانت نشان می‌دهد نسبت تعداد نهنگ‌ها در صرافی‌ها به ۰.۵۹ رسیده است. این شاخص حجم ۱۰ حرکت بزرگ بیت کوین در صرافی‌ها (تراکنش‌های سنگین ورودی و خروجی بیت کوین به مقصد صرافی‌ها) را اندازه‌گیری می‌کند. ‌زمانی‌که این شاخص افزایش می‌یابد نشان‌دهنده آن است که فشار فروش از جانب نهنگ‌های بازار افزایش یافته است. بنابراین ممکن است در آینده‌ای نزدیک قیمت بیت کوین کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان