• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گلزنی در دقیقه ۹۵ توسط دروازه‌بان: واکنش‌ها به گل آلیسون
لیورپول

گلزنی در دقیقه ۹۵ توسط دروازه‌بان: واکنش‌ها به گل آلیسون

شب گذشته گلزنی الیسون بکر در وقت های تلف شده بازی لیورپول برابر وست بروم جهان فوتبال را در شگفتی فرو برد.

قرمزها که تا آخرین دقایق وقت های تلف شده بازی به نتیجه ای بهتر از ۱-۱ برابر وست بروم دست نیافته بودند، تنها چند ثانیه با از دست رفتن امید رسیدن به رده ای در تاپ فور و حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ فاصله داشتند.

وقتی در دقیقه ۹۴ لیورپول یک ضربه کرنر به دست آورد،بیرون آمدن الیسون از دروازه خودی و حضور در محوطه جریمه حریف، ریسک خطرناکی به نظر می رسید که ممکن بود همان یک امتیاز را هم از چنگ قرمرها در بیاورد.

به نظر می رسید که بازیکنان وست بروم فکر می کردند که دروازه بان لیورپول بی خطرتر از این صحبت ها است و او را بدون مراقب در محوطه جریمه رها کردند، اشتباهی مرگبار که تنها چند ثانیه بعد با ضربه سر بی نقص دروازه بان برزیلی که توپ را به تور دروازه دوخت، مجازات شد.

این گل الیسون را تبدیل به ششمین دروازه بان تاریخ لیگ برتر کرد که موفق به گلزنی شده است. اولین دروازه بان تاریخ لیگ برتر که گل پیروزی تیمش را به ثمر می رساند!

این گل باعث شد تا لیورپول به یک پیروزی دراماتیک دست یابد و همچنان امیدهای این تیم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ حفظ شود.

قرمزها اکنون با ۶۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و چلسی با ۶۴ امتیاز چهارم است. آبی ها در دیدار بعدی خود با تیم لستر که در رده سوم جدول است مسابقه خواهند داد و لیورپول به مصاف برنلی می رود.

  مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ: این باشگاه تصمیمی برای تماس با یورگن کلوپ ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان