• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ارلینگ هالند، جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس

ارلینگ هالند، جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس

پیام جوان: قرارداد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۶ ساله یوونتوس یک سال دیگر تمام می شود و به نظر می رسد این بازیکن در فصل آخر قراردادش نیز در تورین باقی خواهد ماند. نشریه لارپوبلیکا مدعی شد یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهادی برای انتقال ارلینگ هالند در سال ۲۰۲۲ است. در حال حاضر دورتموند حداقل رقم ۱۵۰ میلیون پوند برای فروش ارلینگ هالند در این تابستان طلب می کند تا هالند این تابستان را ترک کند.

اما در تابستان سال آینده و با فعال شدن بند جدایی قرارداد ارلینگ هالند، این بازیکن فقط با رقم ۶۵ میلیون پوند در دسترس خواهد بود. این مهاجم نروژی که فصل گذشته ۴۱ گل در ۴۱ بازی برای دورتموند به ثمر رساند مورد توجه تیم هایی چون چلسی، رئال مادرید و منچستر سیتی قرار گرفته و به یکی از مهاجمان پرطرفدار فوتبال اروپا تبدیل شده است.

البته بزرگ ترین مشکل یوونتوس، تمایل شدید چلسی به نهایی کردن قرارداد ارلینگ هالند در تابستان همین امسال است. به نظر می رسد رومان آبراموویچ بودجه ۱۵۰ میلیون پوندی در اختیار مدیران باشگاه برای جذب این بازیکن در نظر گرفته و البته چلسی حاضر است یکی از حکیم زیاش، کالوم هادسون اودوی یا تامی آبراهام را به عنوان بخشی از معامله راهی دورتموند بکند.

اما با این وجود و با توجه به اینکه مدیران یوونتوس رابطه بسیار خوبی با مینو رایولا، مدیر برنامه هالند دارند، ممکن است مانع از انجام این انتقال شده و تابستان سال بعد این ستاره نروژی را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت بگیرند. رایولا در سال ۲۰۱۹ و علیرغم ابراز تمایل شدید بارسلونا، به یوونتوس کمک کرد تا ماتیس دی لیخت، مدافع سابق آژاکس را به خدمت بگیرد.

  مربی یوونتوس: از زمستان موضعم در رابطه با لئو بونوچی واضح بود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان