• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • در روز سوم بازی های المپیک توکیو، ورزشکاران ایرانی در ۴ رشته به مصاف رقبای خود می‌روند

در روز سوم بازی های المپیک توکیو، ورزشکاران ایرانی در ۴ رشته به مصاف رقبای خود می‌روند

پیام جوان: بعد از یک روز نسبتا خوب و یک شروع امیدوار کننده بعد از برگزاری افتتاحیه که با یک مدال طلا در تیراندازی برای ایران همراه بود، نمایندگان ایران فردا یکشنبه در سومین روز رسمی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در چهار رشته به مصاف حریفان می روند.

تکواندو؛ امیدوار به مدال

در تکواندو میرهاشم حسینی و ناهید کیانی در وزن های منهای ۶۸ و ۵۷ کیلوگرم یکشنبه برابر حریفان خود به روی شیانگ چاپ می روند. حسینی ساعت ۷:۰۸ صبح به وقت تهران در نخستین دیدار به مصاف حریفی از چین تایپه و کیانی ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت تهران برابرکیمیا علیزاده به میدان می روند.

بسکتبال؛ نبرد سخت با چک

بسکتبال رکورددار نخستین حضور رشته تیمی ایران در ادوار المپیک است و طی این ۱۷ دوره بازی‌ها سابقه سه بار حضور در ۱۹۴۸ لندن، ۲۰۰۸ پکن و امروز در توکیو را دارد. حال صمد نیکخواه بهرامی (کاپیتان)، حامد حدادی، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی،سعید داورپناه، محمد حسن‌زاده، آرون گرامی‌پور، مایک رستم‌پور، پویان جلال‌پور، نوید رضایی‌فر و سینا واحدی در سومین روز رسمی رقابت ها برابر جمهوری چک به میدان می روند و اولین دیدار رسمی خود را از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز خواهند کرد.

قایقرانی؛ ملایی در یک چهارم نهایی

نازنین ملایی به عنوان نخستین نماینده ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز جمعه در گروه نخست و در کنار قایقرانانی از آمریکا، بلاروس، پاراگوئه، سودان و نیجریه حضور یافت ومسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۷:۵۹.۰۱ دقیقه طی کرد که پس از نمایندگان آمریکا و بلاروس در رده سوم ایستاد. وی در سومین روز رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی رویینگ تک نفره از ساعت ۷صبح به مصاف رقبای خود می رود.

  تصمیم نهایی برگزارکنندگان المپیک توکیو: حضور تماشاگران داخلی در المپیک قطعی است

تیراندازی؛ به امید ادامه درخشش

رقابت های تیراندازی از شنبه آغاز شده است و فردا هانیه رستمیان در ۱۰ متر تپانچه بادی از ساعت ۴:۳۰ و مهیار صداقت در ۱۰ متر تفنگ بادی از ساعت ۸:۳۰ در خط آتش قرار می گیرند. تیراندازی در این دوره با ۶ سهمیه چهار مرد و ۲ زن به این المپیک راه یافته که در روز نخست هم تنها طلای ایران را توسط جواد فروغی کسب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان