• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شهرستان Contra Costa الزام اثبات واکسینه شدن افراد در محیط‌های سربسته را حذف می‌کند

شهرستان Contra Costa الزام اثبات واکسینه شدن افراد در محیط‌های سربسته را حذف می‌کند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، شهرستان Contra Costa روز جمعه اعلام کرد که قوانین داخل فضاهای بسته مشاغلی مثل سالن‌های ورزشی و رستوران ها را برای مشتریانی که کاملا واکسینه شده اند، بر می‌دارد.

مقامات بهداشت این شهرستان گفتند که دلیل اصلاح این قانون این است که ۸۰ درصد تمامی ساکنان این شهرستان سری اولیه واکسن خود را زده اند.

علاوه بر این، با اینکه این شهرستان همچنان ابتلای بیش از ۱۰۰۰ کیس در روز را (در بازه‌ی زمانی هفت روزه) تایید می‌کند، شمار بستری شدن در بیمارستان‌ها و مبتلا شدگان محلی با سرعت نسبت به زمان اوج سویه امیکرون در اوایل ماه ژانویه (که به طور متوسط ۲۸۰۰ کیس در هر روز بود) در حال کاهش است.

بیش از یک میلیون از ساکنان این شهرستان (که رقمی حدود ۸۷.۳ درصد جمعیت کل این شهرستان رو تشکیل می‌دهد) طبق داده‌ها و اطلاعات Contra Costa Health Services، دست کم یک دوز واکسن را دریافت کرده اند.

حدود ۵۰ درصد ساکنان ۱۲ سال به بالا نیز همچنین دوز بوستر را نیز دریافت کرده اند. مقامات شهرستان این دوز بوستر را جهت تقویت در برابر سنگین تر شدن بیماری، واجب و ضروری دانسته‌اند.

In-N-Out Burger در Pleasant Hill و Lumpy’s Diner در Antioch پس از عدم رعایت قوانین وضع شده، برای مدت کمی تعطیل شدند. سپس In-N-Out Burger تصمیم گرفت تا فضای (داخل) غذا خوری را تعطیل کرده و فقط از طریق drive-thru به مردم ارائه خدمات کند.

مقامات بهداشت این شهرستان در روز جمعه گفتند که individual businesse ها همچنان اجازه خواهند داشت تا در صورت تمایل، الزام به دریافت مدرک واکسناسیون و یا تست منفی کووید را داشته باشند.

  تصویب وام 5 میلیون دلاری برای مسکن ارزان قیمت در بلوار استاکتون توسط شورای شهر ساکرامنتو

اما همچنان جهت رفتن به تعداد کمی از مکان‌ها مثل بیمارستان‌ها،‌ long-term care facilities، و رویدادهایی که در محیط داخلی با تعداد ۵۰۰ نفر (یا بیشتر) برگزار می‌شود، نیازمند به ارائه دادن مدرک واکسناسیون خود هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان