• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مصدومیت مجدد جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس

مصدومیت مجدد جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جورجو کیه‌لینی، کاپیتان ایتالیایی و ۳۷ ساله یوونتوس روز یک‌شنبه و در جریان پیروزی ۲-۰ بانوی پیر مقابل هلاس ورونا دچار مصدومیت و مجبور به ترک زمین شد. این مدافع باتجربه امروز در کمپ بیانکونری تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و در ادامه باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که او دچار مصدومیت از ناحیه ساق پای چپ شده است. در واقع کیه‌لینی حداقل ۲۰ روز از میادین دور خواهد ماند و احتمالا تا قبل از آغاز ماه مارچ به میادین باز نخواهد گشت.

کاپیتان تیم‌های یوونتوس و ایتالیا بازی‌های آینده بیانکونری مقابل ساسولو در کوپا ایتالیا، آتالانتا، تورینو و امپولی در سری‌آ و دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال در تاریخ ۲۲ فوریه را قطعا از دست خواهد داد.

احتمالا جورجو کیه‌لینی برای دیدار خانگی یوونتوس در سری‌آ مقابل اسپزیا به میادین باز می‌گردد تا در پایان ماه مارچ، برای رقابت‌های حساس پلی‌آف جام جهانی‌ در لباس تیم ایتالیا در دسترس روبرتو مانچینی باشد. جورجو کیه‌لینی در یکی، دو سال اخیر ماه‌های بسیاری را به دلیل مصدومیت از دست داد و اخباری در مورد احتمال خداحافظی این بازیکن پرافتخار از فوتبال در پایان فصل جاری شنیده شده است.

  علاقه زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید به بازگشت به نیمکت این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان