• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آمادگی ۱۷۵ میلیون یورویی چلسی برای جذب ارلینگ هالند

آمادگی ۱۷۵ میلیون یورویی چلسی برای جذب ارلینگ هالند

پیام جوان: به نقل از ورزش سه، رقابت شدیدی بین بزرگ‌ترین باشگاه های فوتبال اروپا برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند در جریان است. با این حال قهرمان اروپا یعنی چلسی قصد دارد در آن به پیروزی رسیده و ستاره نروژی را به خدمت بگیرد.

در واقع رومن آبراموویچ مالک متمول و روس باشگاه چلسی می‌خواهد تمام تلاش خود را برای جذب یکی از امیدهای کسب توپ طلا در آینده، انجام دهد و او را به جمع شاگردان توماس توخل اضافه کند.

هالند تابستان ۲۰۲۲ می تواند با ۷۵ میلیون یورو از دورتموند جدا شود و سران باشگاه آلمانی تاکید ویژه ای دارند که این بازیکن فصل بعد ماندنی است ولی رومن آبراموویچ طبق ادعای نشریه بیلد به پرداخت ۱۷۵ میلیون یورو برای هالند چراغ سبز نشان داده است. در واقع این پیشنهاد به زودی برای دورتموند ارسال خواهد شد و به نظر پاسخ منفی به آن بسیار دشوار است.

طبق این گزارش، چلسی که می داند سال بعد در رقابت با دیگر غول های اروپا شانس زیادی برای جذب هالند ندارد، می خواهد تابستان امسال کار را تمام کند. برای این مهم، سه بازیکن در فهرست خروج چلسی قرار خواهند گرفت. تامی آبراهام، کالوم هادسن اودوی و حکیم زیش قربانی انتقال هالند می شوند.

دو بازیکن اول محصول آکادمی چلسی و از امیدهای باشگاه هستند و حکیم زیش نیز تابستان سال قبل از آژاکس جذب شد. چلسی خوشبین است از فروش این سه بازیکن بتواند ۱۰۶ میلیون یورو به دست بیاورد.

  کوین دورانت، ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا به‌عنوان باارزش‌‌ترین بازیکن المپیک انتخاب شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان