• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • امباپه: هر وقت تصمیم گرفتم، صحبت خواهم کرد

امباپه: هر وقت تصمیم گرفتم، صحبت خواهم کرد

کیلیان امباپه می گوید که صحبت های کمی درباره تمدید قراردادش با PSG تا به امروز صورت گرفته و ستاره ۲۲ ساله برنده جام جهانی ممکن است در تابستان از جمع پاریسی ها جدا شود.
امباپه در پاسخ به شایعاتی که درباره ترک پارک دوپرنس در پنجره تابستانی به گوش می رسد، تایید کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات با PSG به منظور امضای قرارداد جدید حاصل نشده است.

امباپه که پس از برد ۱-۰ فرانسه برابر بوسنی صحبت می کرد، گفت: “اگر پیشرفتی حاصل شده بود من تا الان درباره آن صحبت کرده بودم. وقتی که تصمیمم را گرفتم حتما صحبت خواهم کرد.”

ستاره ۲۲ ساله فرانسوی همچنین گفت که به نظر می آید او بیشتر از دیگر هم تیمی هایش زیر ذره بین رسانه ها قرار دارد و بخشی از این توجه به دلیل وضعیتی است که با پاری سن ژرمن دارد. امباپه تاکید کرد که می خواهد برای باشگاهی بازی کند که در آنجا احساس رضایت و خوشحالی داشته باشد.

امپاپه افزود: “معلوم است که انتقادات رسانه ها خسته کننده می شود، مخصوصا وقتی که داری برای باشگاهی در کشورت بازی می کنی و هر چه که در توان داری برای تیم ملی هم رو می کنی. بعد از مدتی این انتقادات خسته کننده می شوند.

این موضوع برای بازیکنانی که در دیگر کشورها بازی می کنند و فقط برای تیم ملی به فرانسه بر می گردند، متفاوت است.من همیشه اینجا هستم و آنها خیلی بیشتر درباره من صحبت می کنند. این موضوع برای بقیه بازیکنان متفاوت است، اما من وقتی با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کردم می دانستم که قرار است اوضاع به این شکل باشد.

  افشاگری آندره‌آ پیرلو: قرارداد سال ۲۰۰۶ من با رئال ۵ ساله بود

واضح است که فشار رسانه ها در روشن شدن آینده من نقشی بازی می کند اما این تنها موضوع تعیین کننده نیست. مهمترین موضوع این است که هر جا که هستی احساس خوبی داشته باشی و هر روز به تو خوش بگذرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان