• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • عجیب ترین خرید بارسا تیم پیدا نمی کند

عجیب ترین خرید بارسا تیم پیدا نمی کند

زمستان ۲۰۲۰ بود که باشگاه بارسلونا متئوس فرناندز را از پالمیراس برزیل با رقم ۷ میلیون یورو به خدمت گرفت و بلافاصله نیز او را به رئال وایادولید قرض داد.
متئوس از بوتافوگو با رقم ۳٫۵ میلیون یورو جذب پالمیراس شده بود ولی در این باشگاه جزو بازیکنان ذخیره بود.

ماتوس مدیر ورزشی پالمیراس در مورد چگونگی انتقال متئوس فرناندز به بارسا به فاکس اسپورت گفته بود:« با آندره کوری استعدادیاب بارسا در آمریکای جنوبی تماس گرفتم و به او گفتم می خواهم یک بازیکن را به اریک آبیدال(مدیر فنی سابق بارسا) معرفی کنم. او قرار بود به برزیل برای تماشای بازی چند بازیکن بیاید. کوری تصور می کرد منظورم “دودو” است ولی وقتی به او گفتم به آبیدال بگوید شماره ۳۵ ما را زیر نظر بگیرد، متعجب شد و به من گفت تو واقعا می خواهی یک بازیکن ذخیره را به بارسا پیشنهاد بدهی؟ در نهایت آبیدال از متئوس خوشش آمد و او به بارسا پیوست.»

متئوس برای وایادولید برابر اتلتیکو، ایبار و بتیس مجموعا ۱۶۶ دقیقه بازی کرد و خوب هم نشان داد ولی شیوع کرونا باعث شد تا دوران حضور او در این باشگاه کوتاه باشد. وایادولید قرارداد او را برای ۱۱ بازی باقیمانده فصل که به اواخر بهار و اوایل تابستان موکول شد، تمدید نکرد و او به بارسا بازگشت.

فصل جاری او تنها ۱۷ دقیقه برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان به میدان رفته و دیگر در ترکیب بارسا قرار نگرفته است و رونالد کومان مشخصا روی او حساب نمی کند. بارسلونا در انتقالات ژانویه قصد داشت ماتئوس را به باشگاهی دیگر قرض بدهد اما او به قدری کم به میدان رفته است که هیچ باشگاهی حاضر نشد روی او ریسک کند.

  ایران ۲ - لبنان ۱؛ واکنش فدراسیون فوتبال لبنان به این دیدار

این وضعیت برای تابستان نیز وجود خواهد داشت و مسئولان بارسا معتقدند به سختی بتوانند باشگاهی برای او پیدا کنند. مشکل اینجاست که او تا ۲۰۲۵ قرارداد دارد و رقم فسخ عجیب ۳۰۰ میلیون یورویی نیز در قراردادش گنجانده شده است.

متئوس اگر نتواند در فوتبال اروپا برای خود تیمی پیدا کند، احتمالا به برزیل باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان