آیا شما نیز می‌توانید یک خانه در SF بخرید؟

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، به خرید خانه در سن فرنسیسکو فکر می کنید؟ طبق گزارش جدیدی از Redfin، ابتدا باید مقدار زیادی پول نقد کنید.

افزایش نرخ بهره و قیمت مسکن که هنوز به هنجارهای قبل از همه گیری خود بازنگشته است، به مقرون به صرفه بودن قیمت‌ها در سراسر کشور کمک نمی کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند درآمد مورد نیاز برای خرید یک خانه معمولی در سن فرنسیسکو و سن حوزه در بالاترین میزان خود قرار دارند.

طبق آخرین گزارش شرکت املاک و مستغلات، خریداران خانه در سن فرنسیسکو باید ۴۰۲,۸۲۱ دلار به دست آورند تا بتوانند وام مسکن ماهانه ۱۰,۰۷۱ دلاری SF را بپردازند. ردفین می گوید که این میزان نسبت به همین زمان در سال گذشته ۳۳٫۶ درصد افزایش یافته است. این مبلغ همچنین بسیار بالاتر از درآمد سرانه برای سن فرنسیسکو است که در سال ۲۰۲۰ توسط سرشماری ایالات متحده با رقم ۷۲۰۴۱ دلار ثبت شده است.

دو شهر دیگر دربی اریا فاصله زیادی با هزینه های سرسام آور City by the Bay ندارند. طبق گزارش Redfin، حداقل درآمد در سن حوزه برای خرید راحت یک خانه ۳۶۳۲۶۵ دلار است که ۳۶٫۱ درصد بیشتر از یک سال قبل است. اوکلند کمی مقرون به صرفه تر است و خریداران نیاز به کسب درآمد حدود ۲۴۷۵۵۹ دلار دارند.

آناهیم، ​​کالیفرنیا در رتبه بعدی قرار دارد، جایی که خریداران برای پرداخت ماهانه وام مسکن به ۲۵۴۲۸۶ دلار نیاز دارند. اوکلند در رتبه چهارم و لس آنجلس در رتبه پنجم قرار می گیرند و خریداران باید سالانه ۲۲۱,۵۹۲ دلار درآمد داشته باشند تا بتوانند وام مسکن خانه ای در آن نزدیکی را پرداخت کنند.

  پلیس: مظنونی که برای قتل در سن حوزه تحت تعقیب بود، در تلاش برای عبور از مرز دستگیر شد

اگر می‌پرسید مقرون به صرفه‌ترین خانه‌ها کجا هستند، به غرب میانه بروید. ردفین می گوید که خریداران در دیترویت فقط باید ۴۸۴۳۵ دلار کسب کنند تا بتوانند خانه‌ای در منطقه خود داشته باشند. اگرچه این مقدار کم به نظر می رسد، اما همچنان ۵۲٫۳ درصد بیشتر از یک سال قبل است. خریداران در دیتون و کلیولند، اوهایو خوش شانس هستند – آنها فقط باید به ترتیب ۵۱۱۲۶ دلار یا ۵۳۸۱۷ دلار کسب کنند تا بتوانند خانه ای در شهر خود بخرند.

امیدوار هستید که احساس راحتی بیشتری در ساحل شرقی داشته باشید، اما باید در بودجه محدودتری بمانید؟ ردفین می‌گوید، خریداران خانه در روچستر، نیویورک، می‌توانند یک خانه معمولی در این منطقه بخرند، در حالی که حقوق سالانه ۵۶۵۰۸ دلار دریافت می‌کنند. پیتسبورگ، پنسیلوانیا دارای رقم مقرون به صرفه‌ی مشابه‌ای است و خریداران فقط به ۵۷۸۵۳ دلار نیاز دارند تا مکانی برای خرید داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان