• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بسته پیشنهادی چلسی برای جذب اشرف حکیمی از اینتر

بسته پیشنهادی چلسی برای جذب اشرف حکیمی از اینتر

در تابستان ۲۰۲۰ بود که اشرف حکیمی بعد از پشت سر گذاشتن دورانی فوق العاده در دورتموند از این تیم جدا شد. در ابتدا تصور می شد با توجه به عملکرد فوق العاده این بازیکن رئال مادرید او را بازگرداند اما باشگاه اسپانیایی تصمیم به فروش او گرفت.

باشگاه های زیادی در طول تابستان اخیر خواهان به خدمت گرفتن اشرف حکیمی بودند اما نهایتاً این بازیکن راهی اینتر شد تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا و زیر نظر آنتونیو کونته تجربه کند. همانطور که انتظار می رفت حکیمی در فصلی که گذشت نمایش های درخشانی در نراتزوری داشت و به جرات می توان از او به عنوان یکی از مهم ترین ارکان قهرمانی اینتر در سری آ نام برد.

با این حال به نظر می رسد که مشکلات مالی اینتر باعث شده که آنها به فروش اشرف حکیمی فکر کنند. همچنین گفته می شود که دو تیم چلسی و پاری سن ژرمن از بیشترین شانس برای جذب این ستاره مراکشی برخوردار هستند.

در همین ارتباط دیلی‌میل گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که اینتر برای فروش اشرف حکیمی ۶۰ میلیون پوند می‌خواهد اما چلسی به دنبال این است تا با ورود برخی بازیکنان خود به معامله جذب او، این قیمت را کاهش دهد. دیلی میل ادعا می کند که مارکوس آلونسو می‌تواند گزینه مناسبی برای ورود به این معامله باشد و به همین خاطر آبی های لندن پیشنهاد ۵۲ میلیون پوند به علاوه این ستاره اسپانیایی را به نراتزوری پیشنهاد داده‌اند.

  حضور پریا شهریاری به عنوان عضو کادر اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال در المپیک توکیو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان