• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جانشین داوید دخیا در منچستر

جانشین داوید دخیا در منچستر

ماه پیش نشریه میرر در گزارشی مدعی شد داوید دخیا قصد دارد در پایان فصل منچستریونایتد را ترک کند و این جدایی از نظر مالی به شدت به سود شیاطین سرخ خواهد بود زیرا دین هندرسون اخیرا به طور رسمی به دروازه بان اول انتخاب اوله گونار سولسشر تبدیل شده و داوید دخیا علاقه ای به تحمل نیمکت نشینی در فصول بعدی ندارد.

دو سال دیگر از قرارداد دروازه بان اسپانیایی باقی مانده، اما دستمزد هنگفت و ۳۵۰ هزار پوندی او در هفته باعث شده مدیران یونایتد نیز مشکلی با جدایی داوید دخیا نداشته باشند.

دین هندرسون در فصل گذشته پس از سپری کردن یک دوره قرضی و موفق در شفیلد یونایتد و امضای قراردادی شش ساله با هفته ای ۱۲۰ هزار پوند دستمزد در آگوست سال گذشته، اخیرا به دروازه بان شماره یک شیاطین سرخ بدل شده و به نظر می رسد این روند فصل بعد نیز ادامه داشته باشد. احتمال دارد داوید دخیا در فصل بعد راهی سری آ شده یا دوباره به کشور خود اسپانیا بازگردد.

رسانه های انگلیسی از حالا در مورد جانشین دخیا نیز شروع به گمانه زنی کرده اند و به اعتقاد آنها سران یونایتد به تام هیتن گلر ۳۵ ساله استون ویلا فکر می کنند. او از سوی سولسشر به عنوان بهترین ذخیره برای هندرسون معرفی شده و به نظر نمی رسد کار دشواری در راه جذب وی وجود داشته باشد.

پیش از او سم جانستون گلر وست بروم که محصول آکادمی منچستریونمایتد است، شانس بیشتری داشت ولی او ترجیح داد جایگاه تضمین شده اش در وست بروم را حفظ کند و به عنوان گلر دوم به یونایتد بر نگردد.

  واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان