• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زمان اعلام رسمی بارسلونا برای جذب فران تورس

زمان اعلام رسمی بارسلونا برای جذب فران تورس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا فصل نقل و انتقالات زمستانی را بسیار خوب شروع کرده و توانست با فران تورس، مهاجم گلزن و جوان منچسترسیتی به توافق برسد. البته این بازیکن که در فینال لیگ ملت های اروپا و در جریان تقابل اسپانیا و فرانسه مصدوم شده بود، هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده و احتمالا تا حدود یک ماه دیگر برای اولین بار در لباس بارسلونا به میدان خواهد رفت.

پس از توافق بین دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی برای انتقال ۵۵ میلیون یورویی فران تورس به نوکمپ، این بازیکن فردا صبح تحت معاینه پزشکی قرار می گیرد و در صورت موفقیت این بازیکن در تست های پزشکی، خبر جذب رسمی فران تورس توسط باشگاه بارسلونا اعلام خواهد شد.

همچنین مراسم معارفه فران تورس روز سه شنبه در استادیوم نوکمپ برگزار می شود و او بعد از دنی آلوس دومین خرید رسمی بارسلونا در بازار زمستانی لقب خواهد گرفت. اما زمان حضور فران تورس در ترکیب بارسلونا هنوز مشخص نیست و بعید است این ستاره جوان بعد از سپری کردن مصدومیتی طولانی، بتواند در مسابقه روز ۱۲ ژانویه بارسلونا در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید بازی کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حدود سه دیگر و در بازی بارسلونا برابر رایو وایه کانو در لالیگا شاهد رونمایی از این مهاجم ۲۱ ساله در ترکیب بلوگرانا خواهیم بود.

  پنج‌شنبه این هفته پرونده حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نهایی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان