• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دل پیرو به یوونتوس باز می‌گردد؟

دل پیرو به یوونتوس باز می‌گردد؟

آندره آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس روزهای دشواری را سپری می کند و اخباری در مورد احتمال برکناری او در پایان فصل شنیده شده است. آنیلی یکی از ارکان اصلی راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا بود و با توجه به لغو این برنامه و خراب شدن رابطه او با یوفا، ممکن است از فصل بعد شاهد حضور الساندرو دل پیرو در مسند ریاست باشگاه یوونتوس باشیم.

البته طبق ادعای نشریه ایل مساجرو، آندره آنیلی قصد ندارد استعفا دهد، اما جان آلاکان، پسر عموی او و مدیرعامل شرکت اکسور تصمیم دارد آنیلی را در جلسه بعدی سهامداران در تاریخ ۲۷ ماه می از سمت ریاست باشگاه یوونتوس برکنار بکند. البته به جز دل پیرو نام هایی چون الساندرو ناسی و مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا نیز به عنوان جانشین آنیلی مطرح شده است.

دیوید ترزگه، مهاجم فرانسوی و سابق یوونتوس و زوج دل پیرو در خط حمله بیانکونری در اوایل هزاره جدید نیز چندی قبل در مصاحبه ای از احتمال بازگشت خودش و دل پیرو به باشگاه یوونتوس خبر داد و حالا به نظر می رسد این شایعات جدی تر شده است. دل پیرو در سال های اخیر نه در پست های مدیریتی و نه مربیگری تمایلی به فعالیت نشان نداده و تنها به عنوان کارشناس شبکه ESPN فعالیت کرده است. بی تردید دل پیرو یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه یوونتوس محسوب می شود و بازگشت او باعث خوشحالی هواداران این تیم خواهد شد.

  ازبکستان، میزبان دو گروه از لیگ قهرمانان شرق آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان