• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • طبق گزارش FAA، یوتیوبر معروف از عمد باعث سقوط هواپیمای خود در کالیفرنیا شده است

طبق گزارش FAA، یوتیوبر معروف از عمد باعث سقوط هواپیمای خود در کالیفرنیا شده است

پیام جوان: به نقل از کرون ۴، به گفته اداره هوانوردی فدرال، یک ستاره یوتیوب باعث صقوط هواپیمای خود در کالیفرنیا شد و وانمود کرد که این حادثه یک تصادف مرگبار بوده است که همه اینها در تلاش برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی است.

Daredevil Trevor Jacob فیلمی از سقوط هواپیمای خود در ۲۴ نوامبر در جنگل ملی Los Padres را در یوتیوب آپلود کرد. ویدیوی جیکوب نزدیک به ۲ میلیون بازدید داشته است و شیرین کاری های او ۱۰۰۰۰۰ مشترک برای او به ارمغان آورد.

در این ویدئو، جیکوب مکرراً می‌گوید “holy sh**” هنگامی که پروانه هواپیمای او در حالی که او در بالای کوه‌ها پرواز می‌کند از چرخش می‌ایستد.

جیکوب در حالی که چتر نجاتی به پشتش بسته بود از هواپیما بیرون پرید. او پس از فرود آمدن بر روی زمین اعلام کرد: “از زنده بودنم خیلی خوشحالم.”

این ویدئو برای ۱۰ دقیقه دیگر با تصاویری از پیاده روی جیکوب در بیابان ناهموار مانند قسمتی از “بازمانده” که از خود وی گرفته شده است، ادامه می یابد.

FAA در ۱۱ آپریل نامه ای به جیکوب ارسال کرد و به او اطلاع داد که او اکنون از پرواز منع شده است. نامه FAA که توسط نیویورک تایمز به دست آمده است ، اقدامات “وحشیانه و عمدی” ستاره یوتیوب را محکوم کرد.

مجوز خلبانی خصوصی جیکوب توسط FAA به دلیل سازماندهی یک شیرین کاری “بی پروا” که مقررات هوانوردی را نقض می کرد لغو شد.

در نامه FAA آمده است: “در طول این پرواز، قبل از اینکه ادعا کنید موتور از کار افتاده است، درب سمت چپ خلبان را باز کردید.”

  خصوصی سازی فرودگاه سن حوزه می‌تواند مشکل بدهی این مجموعه را حل کند

بازرسان هوانوردی خاطرنشان کردند که جیکوب می توانست و باید هواپیمایش را فرود می آورد. در عوض، او به آن اجازه می دهد تا از آسمان سقوط کند.

FAA نوشت: “مناطق متعددی در محدوده گلایدینگ وجود داشت که می توانستید در آنها فرود ایمن داشته باشید.”

در ادامه نامه آمده است: «شما با انتخاب پرش از هواپیما فقط به این دلیل که بتوانید فیلم سقوط هواپیما را ضبط کنید، عدم مراقبت و مسئولیت ناپذیری را نشان دادید.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان