• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا امکانپذیر نیست

سخنگوی فدراسیون فوتبال: لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا امکانپذیر نیست

پیام جوان: به گزارش مهر، احسان اصولی در خصوص آخرین وضعیت برگزاری بازی تدارکاتی ایران – کانادا گفت: دیدار با کانادا قطعی است و در ونکوور بازی می‌کنیم. بازی دوم در کشور کانادا در حال پیگیری است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: توافق برای بازی دوم در سطح سرمربی و سرپرست تیم‌ها انجام شده است. فقط بحث قرارداد و تعیین محل بازی می‌ماند که احتمالاً این مسابقه در شهر تورنتو خواهد بود.

اصولی درباره فشارهایی که برای لغو بازی ایران – کانادا وجود دارد، تصریح کرد: بازی با توافق فدراسیون کانادا قرارداد امضا شده است و نمی‌توانند لغو کنند. این یک قرارداد بین المللی است که در چارچوب‌های تعریف شده فیفا منعقد شده است. یکسری حواشی و صحبت‌ها مطرح شده است. همه جا این صحبت‌ها هست. مسئولیتش با فدراسیون و دولت کانادا است.

وی درباره احتمال حضور خداداد عزیزی در کادر فنی تیم ملی ایران به جای کریم باقری هم اظهار کرد: عزیزی از سرمایه‌های بسیار ارزشمند و قیمتی فوتبال ما است. حضور و وجود او فرصت مغتنمی است اما مذاکرات در سطح سرپرست و کادر فنی تیم ملی است. بحثش شده است و گفتگوهایی انجام شده اما این بحث‌ها توسط فدراسیون و هیات رئیسه نیست بلکه توسط کادر فنی و آقای استیلی است. نتیجه اش را به اطلاع ما می‌رسانند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت کریم باقری و انتخابش از بین پرسپولیس و تیم ملی هم گفت: بحث باقری تصمیمی است که سرمربی تیم ملی گرفته و اعلام کرده است. ضمن اینکه بر اساس آیین نامه هم این اتفاق باید بیافتد. در سطح تیم ملی در حال پیگیری است.

  احتمال لغو مسابقات کشتی ایران و آمریکا به دلیل مشکلات ویزا

به گفته اصولی، امروز برند پیراهن تیم‌های ملی ایران بعد از انجام مناقصه هم مشخص می‌شود و این برند پوشاک تمام تیم‌های ملی در کلیه رده‌ها را تامین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان