• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دومین مرحله از اردوی آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی به پایان رسید

دومین مرحله از اردوی آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی به پایان رسید

پیام جوان: به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، اولین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، بعد از برگزاری سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی (جام تختی در اهواز) از ۱۵ اسفند آغاز شد و روز ۲۶ اسفند به پایان رسید.

فرنگی‌کاران بعد از چند روز استراحت مجدداً از دوم فروردین به اردو بازگشتند و تا ظهر امروز (۱۳ فروردین) تمرینات‌شان را دنبال کردند و سپس برای استراحتی چند روزه به خانه رفتند و بار دیگر از هفدهم فروردین به کمپ تیم‌های ملی بازخواهند گشت و تا روز اعزام به مغولستان تمرینات‌شان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال خواهند کرد.

اعضای تیم فرنگی نیز هر چند هنوز رسماً از سوی محمد بنا معرفی نشده‌اند، اما جز وزن ۶۷ کیلوگرم که نفر اول مسابقات جام تختی، عضو تیم ملی جوانان است و انتخاب از بین نفرات بعدی (سجاد ایمن‌طلب و شاهین بداغی) صورت می‌گیرد، ۹ ملی‌پوش دیگر را قرار است نفرات برتر جام تختی که چهارم تا ششم اسفند در اهواز برگزار شد، تشکیل دهند.

علی نوربخش در ۵۵ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، ایمان محمدی در ۶۳ کیلوگرم، دانیال سهرابی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۲ کیلوگرم، عارف حبیب‌اللهی در ۷۷ کیلوگرم، رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم، ناصر علیزاده در ۸۷ کیلوگرم، مهدی بالی در ۹۷ کیلوگرم و امیر قاسمی‌منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم عناوین برتر جام تختی را که سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی بود، به خود اختصاص دادند.

تمرینات تیم ملی آزاد که اردوی آن، یک روز بعد از تیم ملی فرنگی آغاز شده بود، امروز نیز در کمپ تیم‌های ملی دنبال خواهد شد و سیزده آزادکاران با تمرینات وزنه به در شد. اردوی این تیم بعد از تمرین صبح روز چهاردهم، تعطیل خواهد شد و سپس مرحله بعدی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود که متصل به اعزام آسیایی خواهد بود.

  ادی هاو، سرمربی نیوکاسل: به خاطر تعهد به قانون فیرپلی مالی نمی‌توانیم در ژانویه بازیکن بخریم

تیم آزاد را در قهرمانی آسیا قرار است رضا مومنی در ۵۷ کیلوگرم، داریوش حضرتقلی‌زاده در ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، مهدی یگانه جعفری در ۷۰ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، محسن مصطفوی در ۸۶ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم نفرات برتر اوزان دهگانه مسابقات قهرمان کشوری که دی ماه در گرگان برگزار شد، تشکیل ‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان