• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • انتقال به آرسنال، محتمل‌ترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو

انتقال به آرسنال، محتمل‌ترین گزینه برای فیلیپ کوتینیو

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بحث جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا به یک معضل برای باشگاه کاتالانی و البته خود این بازیکن تبدیل شده است. در واقع فرصت‌هایی که در طول این فصل به ستاره برزیلی رسیده نیز کافی نبوده تا او بتواند فرم خوبی از خود در نوکمپ به نمایش بگذارد و هیچ نشانی از آن فیلیپه کوتینیو دوران حضور در لیورپول در او دیده نمی شود.

اما مشکل وقتی برای بارسلونا جدی تر می شود که بدانیم آنها برای ثبت قرارداد خرید جدید خود یعنی فران تورس نیازمند این هستند که از دست برخی بازیکنان خود که ژاوی هرناندز نسبت به آنها اعلام بی‌نیازی کرده، خلاص شوند که فیلیپ کوتینیو یکی از مهمترین آنها محسوب می‌شود.

به گفته رودی گالتی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، از زمانی که میکل آرتتا به جذب فیلیپ کوتینیو چراغ سبز نشان داده تماس ها بین باشگاه آرسنال و این ستاره برزیلی افزایش یافته است. از طرفی قرار است طی روزهای آینده مذاکرات بین دو باشگاه بارسلونا و آرسنال افزایش پیدا کند احتمالاً توافق برای انتقال کوتینیو به جمع توپچی ها حاصل شود.

از طرفی طی روزهای اخیر نشریه اسپورت کاتالونیا نیز گزارش داده بود که مدیر برنامه کوتینیو به انگلیس سفر کرده تا شرایط انتقال او به لیگ برتر را بررسی کند. همچنین گفته می شود که به جز آرسنال تیم‌های دیگری نظیر لسترسیتی، اورتون و نیوکاسل نیز شرایط جذب ستاره برزیلی را بررسی می‌کنند.

  آرسنال با پیروزی 4-1 مقابل لیدز، برتری 8 امتیازی‌اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان