• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پی‌اس‌جی به باشگاه‌های خواهان نیمار اعلام کرده است که پیشنهادات زیر ۹۰ میلیون یورو را پاسخ نخواهد داد

پی‌اس‌جی به باشگاه‌های خواهان نیمار اعلام کرده است که پیشنهادات زیر ۹۰ میلیون یورو را پاسخ نخواهد داد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، شکست پی‌اس‌جی از رئال مادرید در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، مثل یک شوک بزرگ برای مدیران باشگاه و هواداران بود. کادر فنی و بازیکنان نیز تصور نمی‌کردند پس از برتری ۱-۰ بازی رفت و پیش بودن تا دقیقه ۶۲ بازی برگشت، به یک‌باره سه گل دریافت کنند و حذف شوند. به این‌ترتیب قهرمانی چمپیونزلیگ پاریسی‌ها همچنان در حد رویا باقی ماند.

پی‌اس‌جی سه روز پیش توانست قهرمانی خود در لیگ فرانسه را قطعی کند اما این موفقیت باعث خوشحالی هواداران نشد و آنها از دقیقه ۷۵ ورزشگاه را به نشانه اعتراض ترک کردند. مدیران باشگاه نیز قصد دارند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم را برکنار کرده و آنتونیو کونته را جایگزین کنند اما این تنها تغییر و تحول پی‌اس‌جی نخواهد بود.

طبق ادعای اکیپ، حداقل ۵ بازیکن سرشناس فعلی باید تیم را در تابستان ترک کنند و جالب اینکه یکی از آنها نیمار است. گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه، فصل گذشته قراردادش را تا ۲۰۲۶ تمدید کرد ولی مصدومیت‌های متوالی و حواشی بیرون زمین او مدیران باشگاه را خسته کرده و اگر پیشنهاد خوبی برای او دریافت کنند، مشکلی با فروش او نخواهند داشت. نیمار در تمام بازی‌های اخیر پی اس جی از سوی هواداران هو شده بود.

امرزو اسکای اسپورتس ادعا کرد که پی‌اس‌جی در صورت رسیدن پیشنهادی حداقل ۹۰ میلیون یورویی حاضر است برای فروش نیمار مذاکره کند. به هیچ پیشنهادی پایین‌تر از ۹۰ میلیون یورو برای ستاره برزیلی پاسخ داده نخواهد شد و ترجیح می‌دهند او را همچنان در اختیار داشته باشند تا اینکه بخواهند ارزان واگذار کنند.

  نیمار، ستاره پاری سن ژرمن راهی قطر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان