• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به پیروزی مقابل تیم سقوط کرده به لیگ یک فکر می کند که سه امتیاز این دیدار هیچ دردی را دوا نمی کند

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به پیروزی مقابل تیم سقوط کرده به لیگ یک فکر می کند که سه امتیاز این دیدار هیچ دردی را دوا نمی کند

پیام جوان: به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰ امروز پنجشنبه مقابل فجر سپاسی شیراز آخرین دیدار فصل جاری را در حالی برگزار می‌کند که تکلیف قهرمانی استقلال و سقوط رقیب این تیم از قبل مشخص شده است.

سرخپوشان پایتخت در حالی برای رسیدن به شصتمین امتیاز تلاش می‌کنند که فاصله خود را با رقیب سنتی کمتر کرده و با پیروزی در آخرین بازی فصل نشان دهند همچنان با هدایت یحیی گل محمدی میل به پیروزی را حفظ کرده‌اند.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر کمترین امتیاز را نسبت به سال‌های دوران قهرمانی کسب کرده‌اند. آنها با احتساب سه امتیاز بازی با فجر، به عدد ۶۰ در مقابل اسم خود می‌رسند تا آمار هم نشان دهد پرسپولیس برای قهرمانی، فاکتورهای همیشگی خود را نداشته است.

سرخپوشان پایتخت بیشترین تعداد باخت را نسبت به سال‌های قهرمانی کسب کردند تا اعضای این تیم در اواخر فصل جاری با انتقاد هواداران خود روبرو شوند.

پرسپولیس که قبل از کرونا رکورد دار بیشترین تماشاگر در سال‌های قهرمانی را داشت در دو بازی اخیر خود به عنوان میزبان به حداکثر تعداد تماشاگر رسید. این تیم در جریان برد دو بر یک مقابل شهر خودرو مشهد حدود سه هزار طرفدار داشت تا خاطرات تکمیل ظرفیت ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه تهران در بازی‌های منجر به بالا بردن جام قهرمانی دوباره تکرار نشود.

  تیم ملی بسکتبال زنان ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ آسیا صعود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان