• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • باشگاه سالرنیتانا تنها ۹ روز فرصت دارد تا در سری A خود را حفظ کند

باشگاه سالرنیتانا تنها ۹ روز فرصت دارد تا در سری A خود را حفظ کند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، نیم فصل اول سری آ ایتالیا امشب و با انجام چند بازی به پایان خواهد رسید. قهرمانی اینتر قطعی شده و بازی ها تا ۱۶ دی ماه تعطیل خواهد بود.

شب گذشته قرار بود سالرنیتانا و اودینزه به مصاف هم بروند ولی به دلیل شیوع گسترده کرونا در سالرنیتانا این تیم موفق به سفر به شهر اودینه نشد و بازی به تعویق افتاد. سالرنیتانا تیمی که فرانک ریبری را در اختیار دارد، از ۱۸ بازی تنها ۸ امتیاز کسب کرده و از حالا می توان گفت که تیم سقوط کرده به سری B خواهد بود اما این تیم شاید خیلی زودتر از سری آ اخراج شود.

طبق گزارش منابع ایتالیایی، این باشگاه تنها ۹ روز مهلت دارد تا با یک مالک جدید به توافق برسد. از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به سالرنیتانا تا ۳۱ دسامبر فرصت داده شده تا یک مالک جدید را معرفی کند چرا که طبق قوانین، دو باشگاه حاضر در سری آ نمی توانند یک مالک مشترک داشته باشند ولی کلودیو لوتیوو مالک لاتزیو، مالکیت سالرنیتانا را نیز برعهده دارد.

به این باشگاه تا پایان سال ۲۰۲۱ مهلت داده شده بود و با وجود درخواست اتحادیه فوتبال ایتالیا از فدراسیون مبنی بر اینکه این مهلت تا پایان فصل تمدید شود ولی گراوینا رئیس فدراسیون امروز تایید کرد که استثنا قائل نخواهد شد.

به این ترتیب اگر تا ۹ روز دیگر سالرنیتانا با مالک جدید به توافق نرسد، از سری آ اخراج می شود و تبعاتی سنگین نیز در انتظارش خواهد بود.

  آرتور ویدال: مسی در بارسلونا می‌ماند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان