• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • ایلان ماسك: دوج کوین این پتانسیل را دارد که به یک ارز تبدیل شود
دوج کوین

ایلان ماسك: دوج کوین این پتانسیل را دارد که به یک ارز تبدیل شود

پیام جوان: یه گزارش اقتصاد آنلاین، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس می گوید که دوج کوین به عنوان یک ارز پتانسیل دارد. با این حال، قرارداد خرید توییتر توسط وی اکنون به حالت تعلیق درآمده است. ماسک در انتظار آمار دقیق در مورد حساب‌های جعلی موجود در توییتر است. به گفته وی، حساب‌هایی که مطالب اسپم منتشر می‌کنند، کمتر از ۵ درصد کل کاربران روزانه توییتر را تشکیل می‌دهند، اما این رقم باید اثبات شود.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، علی‌رغم فروش گسترده در بازار کریپتو، اظهارات صعودی دیگری درباره ارز دیجیتال میم دوج کوین (DOGE) ارائه کرده است.

ماسک تأیید کرد که دوج کوین “به عنوان یک ارز دارای پتانسیل است.” توییت او در پاسخ به نظر بیلی مارکوس، یکی از خالقان دوج‌کوین بود که گفت دلیل اینکه او این میم‌کوین را دوست دارد این است که “می داند به شکل احمقانه مورد توجه است.”

توییت مدیر عامل تسلا اظهارات قبلی او را تکرار کرد که دوج‌کوین بهترین رمزارز برای تراکنش است. در مقابل، او گفت که بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش مناسب تر است. ماسک که در جامعه رمزارزها به نام پدر دوج شناخته می‌شود، همچنین می‌گوید که دوج‌کوین «رمزارز مردم» است.

ماسک، یکی از حامیان قدیمی دوج‌کوین، در آوریل ۲۰۱۹ توییت کرد: «دوج کوین ممکن است ارز دیجیتال مورد علاقه من باشد.» رییس تسلا همچنین فاش کرد که او شخصاً علاوه بر بیت کوین و اتر دوج کوین نیز دارد.

  فقط حدود ۱۰ درصد از کل ۲۱ میلیون بیت کوین قابل استخراج در جهان باقی مانده

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان