• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ثبت یک رکورد افسانه‌ای و غیرقابل شکست توسط استیفن کری در NBA

ثبت یک رکورد افسانه‌ای و غیرقابل شکست توسط استیفن کری در NBA

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، پرتاب‌های سه امتیازی استیفن کری در جهان بسکتبال شهرت خاصی دارد و او با پرتاب‌های از راه دور دقیقش تمام تیم‌های حاضر در NBA را کلافه می‌کند و تیمش را از لحاظ امتیازی و روحی بالا می‌برد. ستاره گلدن استیت امروز به رکوردی رسید که به قول رجی میلر که یکی از برترین‌ها در پرتاب ۳ امتیازی بوده، شاید بشریت نتواند به آن دست پیدا کند.ری آلن به همراه پدر و مادر استیفن کری و رجی میلر (نفر سوم رده‌بندی) در سالن مدیسون اسکوئیر گاردن شهر نیویورک حضور داشتند و منتظر این اتفاق مهم بودند.

آلن در مورد رکورد شکنی بازیکن شماره ۳۰ گلدن استیت گفت:‌ او روش بازی بسکتبال را با شوت‌های ۳ امتیازی خود تغییر داده است و هر ۳۰ تیم NBA به نوعی تحت تاثیر او هستند.

لبران جیمز، فوق ستاره لیکرز نیز تحت تاثیر کار شگفت انگیز کری قرار گرفته و در این خصوص گفت: تازه وارد دالاس شده بودم که شاهد رکورد شکنی استیفن کری بودم. کار شگفت انگیزی انجام دادی برادر!

بیش از نتیجه بازی امروز، تماشاگران تحت تاثیر رکورد شکنی و پرتاب‌های محشر کری بودند. تیم گلدن استیت وریرز در لیگ NBA میهمان تیم نیویورک نیکس بود و موفق شد این تیم را ۱۰۵ بر ۹۶ شکست دهد تا رکورد شکنی استیفن شیرین‌تر هم باشد.

استیفن کری، ستاره گلدن استیت در این بازی از رکورد ۲۹۷۴ پرتاب ۳ امتیازی موفق ری آلن عبور کرد و بار دیگر تحسین جهان بسکتبال را برانگیخت. این رکورد وقتی ارزشمندتر می‌شود که بدانیم کری با ۵۱۱ بازی کمتر نسبت به آلن آن را شکسته است.

  تیم‌های دالاس و بوستون با پیروزی مقابل حریفان به فینال کنفرانس‌های غرب و شرق لیگ NBA رسیدند

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان