• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • ضرر سنگین معامله گران بیت کوین و طلا در معاملات روز جاری

ضرر سنگین معامله گران بیت کوین و طلا در معاملات روز جاری

پیام جوان: براساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا صبح پنجشنبه در آسیا کاهش یافت، زیرا صورتجلسه منتشر شده از نشست فدرال رزرو ایالات متحده حاکی از یک موضع جنگ طلبانه در بحبوحه افزایش آمار کرونا بود.

فدرال رزرو صورتجلسه نشست دسامبر خود را در روز چهارشنبه منتشر کرد که نشان می دهد بانک مرکزی شاید سریعتر از حد انتظار نرخ بهره را افزایش دهد. در این صورتجلسه همچنین آمده است که فدرال رزرو می تواند سرعت کاهش دارایی های بانک را برای کاهش تورم بالا تسریع بخشد.

معاملات آتی طلا با ۰٫۶۶ درصد افزایش به ۱۶۷۱٫۷۵ دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، صبح پنجشنبه افزایش یافت.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر گزارش مشاغل ایالات متحده از جمله حقوق و دستمزد غیرکشاورزی هستند که در روز جمعه منتشر می شود.

کاهش ادامه‌دار قیمت بیت‌کوین

سقوط بیت کوین به زیر ۴۳ هزار دلار، منجر به کاهش ۸۰۰ میلیون دلار در نقدینگی ارزها می شود. بیش از ۸۷ درصد از ضررها ناشی از معامله گران ارزهای دیجیتال در موقعیت های خرید است.

بر اساس داده‌های ابزار تحلیلی Coinglass، در ۲۴ ساعت گذشته، معاملات آتی کریپتو به ارزش بیش از ۸۱۲ میلیون دلار با شکستن سطح پشتیبانی ۴۶هزار دلاری بیت‌کوین و کاهش به ۴۳هزار دلار صورت گرفت.

بیت کوین صبح پنجشنبه پس از معامله بالای ۴۷هزار دلار در روز چهارشنبه، در ساعات آسیایی به ۴۲هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرد. معامله گران تنها در معاملات آتی ردیابی شده توسط بیت کوین ضرر ۳۱۷ میلیون دلاری را متحمل شدند که ۸۷ درصد از این موقعیت ها بر روی حرکت صعودی قیمت شرط بندی کردند.

  برنامه گوگل برای استفاده از رمزارزها به عنوان یک سیستم پرداخت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان