• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کدام شهرهای ایالات متحده هنوز خانه‌‌هایی با قیمت ۱۵۰ هزار دلار دارند؟

کدام شهرهای ایالات متحده هنوز خانه‌‌هایی با قیمت ۱۵۰ هزار دلار دارند؟

پیام جوان: به گزارش پوینت تو هومز، با افزایش تعداد خانه‌های میلیون دلاری، خانه‌های با قیمت پایین‌تر در ۵۰ شهر پرجمعیت‌ و گران ایالات متحده در سطوح بسیار پایینی قرار دارند.

با وجود همه اینها، قیمت خانه فقط سر به فلک می کشد. در بزرگ‌ترین و مطلوب‌ترین شهرهای ایالات متحده، تعداد خانه‌هایی به ارزش بیش از یک میلیون دلار افزایش یافته است که در مقایسه با دوران قبل از همه‌گیری تقریباً دو برابر شده است. و اگرچه این ممکن است خبر خوبی برای کسانی باشد که قبلاً خانه دارند، اما قطعاً برای خریداران جدید خانه ناراحت کننده است.

بر این اساس، افزایش قیمت‌ها به این معنی است که آستانه چیزی که می‌توان آن را مسکن ارزان قیمت در نظر گرفت، در حال افزایش است: اگرچه ۱۵۰۰۰۰ دلار ممکن است هنوز برای خریداران خانه در بخش‌های خاصی از کشور معنایی داشته باشد، اما برای کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند تقریباً هیچ معنایی ندارد. نردبان مسکن در ۵۰ شهر پرجمعیت چه باری خانه‌های سطح اول، چه خانه‌های ابتدایی یا خانه‌های ساده‌ی ارزان‌قیمت نامیده شوند، روز به روز کمیاب‌تر می‌شوند.

بنابراین، برای سنجش موجودی فعلی خانه‌های کمتر از ۱۵۰۰۰۰ دلار و اینکه ببینیم آیا این حداقل قیمت خانه می‌تواند دیگر چیزی را برای خریداران خانه به ارمغان بیاورد، سهم خانه‌های ارزان قیمت را در ۵۰ شهر گران‌ترین و مطلوب ایالات متحده بررسی می‌کنیم.

نتایج نشان می دهد که در ۴۶ شهر از ۵۰ شهر بزرگ، خانه های زیر ۱۵۰۰۰۰ دلار کمتر از ۵ درصد کل خانه های موجود در بازار را تشکیل می دهند. علاوه بر این، خانه های زیر ۱۰۰۰۰۰ دلار تقریباً وجود ندارند. متأسفانه، آنچه قبلاً برای خریدارانی که برای اولین بار خانه‌هایشان را با قیمت مناسب در نظر می‌گرفتند، اکنون به سادگی ناپدید شده‌اند.

  زمین لرزه ۲.۷ ریشتری در سانتا کروز

در ۵ شهر بزرگ ایالات متحده، شانس یافتن خانه اولیه با قیمت ۱۵۰ هزار دلار تقریباً صفر است

با توجه به شکستن رکوردهای جدید قیمت مسکن، جای تعجب نیست که سهام خانه های لوکس و فوق لوکس برای فروش در حال افزایش است. با این حال، این بدان معناست که آمریکایی‌های بیشتری به دلیل کمبود گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر، ماه‌ها پس از یک جستجوی خسته‌کننده، در اجاره‌نشینی گیر می‌کنند.

افزایش خانه های میلیون دلاری لزوما نباید به قیمت خانه های ارزان قیمت تمام شود، اما اینطور است. با تبدیل شدن خانه های میلیون دلاری به هنجار، خانه های مقرون به صرفه یک شبه تعریف خود را تغییر می دهند: به این ترتیب، آستانه چیزی که می تواند مقرون به صرفه در نظر گرفته شود – درست مانند تعداد خانه های لوکس – در حال افزایش است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان