• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بررسی پیشنهادات ورجینیو واینالدوم از لیگ برتر انگلیس

بررسی پیشنهادات ورجینیو واینالدوم از لیگ برتر انگلیس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جینی واینالدوم، هافبک ۳۱ ساله و هلندی که در لباس لیورپول فاتح لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر شد، در تابستان سال گذشته و بعد از اتمام قراردادش تصمیم به ترک این باشگاه و تجربه یک چالش جدید گرفت. اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید مقصد این بازیکن بارسلونا باشد، اما در نهایت توافق حاصل نشد و جینی واینالدوم تصمیم گرفت به پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن پاسخ مثبت بدهد.

با این حال هافبک هلندی فصل قبل هرگز روزهای خوبی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه نکرد و اکثرا یک نیمکت نشین بود. به نظر می‌رسد که واینالدوم خیلی زود در مسیر جدایی از تیم فرانسوی قرار گرفته و احتمال انتقال او به یک تیم دیگر بسیار زیاد است. واینالدوم در همه رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام داد و در ۱۹۹۳ دقیقه حضور در میدان، یک گل زد و سه پاس گل داد.

طبق ادعای اسکای اسپورتس، واینالدوم به دنبال جدایی از پاری‌سن ژرمن و بازگشت به لیگ برتر انگلیس است. اورتون جدی‌ترین مشتری این هافبک باتجربه است و فرانک لمپارد در تلاش است که این بازیکن را به لیگ جزیره برگرداند. اورتون البته تنها مشتری واینالدوم نیست. تیم‌های لسترسیتی، ولورهمپتون و وستهام هم به جذب این بازیکن علاقه دارند و باید دید که او در نهایت راهی کدام یکی از این تیم‌ها خواهد شد.

  فرانسه، با شکست مراکش راهی فینال جام جهانی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان