• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • نزدیکی دوج کوین به محدوده بسیار حساس؛ آیا این میم کوین بار دیگر محبوب خواهد شد؟

نزدیکی دوج کوین به محدوده بسیار حساس؛ آیا این میم کوین بار دیگر محبوب خواهد شد؟

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، میم کوین محبوب دوج که می‌توان گفت پرطرف‌دارترین میم کوین در فضای مجازی است. بعد از روند نزولی شدید خود در چندماهه گذشته، از دیروز تا زمان تنظیم این خبر توانسته ۱۷ درصد رشد را تجربه کند و اکنون به محدوده بسیار حساسی نزدیک شده است.

سال گذشته بعد از رشدهای ۱۰۰ درصدی دوج‌کوین در یک روز به دنبال اظهار نظرهای ایلان ماسک و انتظار اکثریت بازار رمزارز از حمایت این شت کوین توسط مدیرعامل تسلا و ۱ دلاری شدن بهای آن، دوج‌کوین به سرتیتر اخبار در جامعه رمزارزها تبدیل شد. اما به جرات می‌توان گفت دوج تقریبا بعد از تست آخرین رکورد قیمتی خود در ۲۴۰ روز گذشته تا کنون روند نزولی داشت که به تدریج باعث ناامیدی طرفدارن این میم کوین شده است.

ناگفته نماند بارها از شت کوین‌هایی مثل دوج و شیبا توسط افراد مشهور جامعه رمز ارزها انتقاداتی وارد شده است؛ زیرا این میم کوین‌ها صرفا با دید طنز به وجود آمده‌اند و هیچ بنیاد، هدف و پروژه تعریف شده و مشخصی ندارند؛ لذا سرمایه‌گذاران باید این نکته را در نظر داشته باشند که به این دو شت کوین و دیگر شت کوین‌های بدون پشتوانه صرفا به دید میان‌مدت نگاه کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته بر خلاف چند روز گذشته که دوج‌کوین روند نزولی داشته، همراه با ریکاوری کلیت بازار توانسته گارد صعودی به خود بگیرد و تا زمان تنظیم این گزارش بیش از ۱۷ درصد رشد را تجربه کند.

  آیا صعود بیت کوین ادامه خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان