• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بزرگترین صرافی رمزارزها حامی رسمی جام ملت‌‌های آفریقا شد

بزرگترین صرافی رمزارزها حامی رسمی جام ملت‌‌های آفریقا شد

پیام جوان: بایننس اعلام کرد که حامی رسمی مسابقات جام ملت های آفریقا TotalEnergies ۲۰۲۱ است که از ۹ ژانویه تا ۶ فوریه ۲۰۲۲ در کامرون برگزار شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این قرارداد حمایت مالی، بایننس را به پلتفرم انحصاری ارز دیجیتال و بلاکچین برای مسابقات AFCON ۲۰۲۱ تبدیل می‌کند.

بایننس همچنین شریک رسمی Assist of the Day، Binance Assist of the Week و Binance Assist of the Tournament خواهد بود که در کانال رسانه‌های اجتماعی CAF و در هر شش مکان در پنج شهر کامرون تبلیغ می‌شود.

جام ملت‌های آفریقا TotalEnergies یکشنبه ۹ ژانویه ۲۰۲۲ در ورزشگاه اولمبه در یائونده آغاز شد و کشور میزبان کامرون به مصاف بورکینافاسو رفت. بیش از ۱۶۰ کشور این مسابقات را با بیش از ۳۰۰ میلیون مخاطب به صورت زنده پخش خواهند کرد.

ورنون موسنگو اومبا، دبیر کل CAF گفت: “من از استقبال بایننس به عنوان حامی رسمی مسابقات AFCON در سال جاری خوشحالم. بایننس از طریق این همکاری با CAF، از طریق فوتبال با کاربران خود و جامعه آفریقایی ارتباط بیشتری برقرار خواهد کرد. CAF آماده پذیرش فناوری مبتنی بر بلاکچین و تاثیر آن بر آینده توسعه فوتبال آفریقا است. من مطمئن هستم که با بایننس می‌توانیم فوتبال آفریقا را به سطح جدیدی برسانیم.”

بایننس به عنوان بخشی از ماموریت ما برای پذیرش بلاکچین و امکان دسترسی بیشتر به خدمات مالی برای افرادی که در سراسر جهان به بانک دسترسی ندارند، کلاس‌های آموزش رایگان رمزنگاری را برای بیش از ۵۴۱هزار آفریقایی از سال ۲۰۲۰ با موضوعاتی از محافظت از کاربر گرفته تا ایجاد شغل در بلاکچین ارائه کرده است.

  کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ برای بایننس با شکایت گروهی مالباختگان مواجه شد

یی هه، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی بایننس گفت: “با جمعیت ۱.۲ میلیارد آفریقایی و رواج فناوری بلاکچین و موارد استفاده از آن، ما معتقدیم که قاره آفریقا می‌تواند آینده صنعت بلاکچین را رهبری کند. ما به تلاش خود در جهت پیشبرد پذیرش جریان اصلی رمزنگاری ادامه خواهیم داد تا افراد بیشتری بتوانند رمزنگاری و بایننس را درک کنند.”

مسابقات جام ملت های آفریقا TotalEnergies تقویم ورزشی سال را برای آفریقا آغاز می‌کند. امانوئل بابالولا، مدیر بایننس آفریقا گفت: “فوتبال محبوب‌ترین ورزش در آفریقا است، ورزشی که کل قاره را متحد می‌کند و به عنوان پیشرو در اکوسیستم بلاکچین، مفتخریم که اسپانسر رسمی مسابقات AFCON هستیم. این امر ماموریت ما برای انتقال جریان اصلی رمزارزها در سراسر قاره را تایید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان