• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن: این تیم برای قهرمانی در اروپا می جنگد

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن: این تیم برای قهرمانی در اروپا می جنگد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، روز گذشته به شکل رسمی قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. جایی که شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم چراکه در مرتبه اول اشتباه رخ داد و باعث شد که قرعه کشی تکرار شود. پاری سن ژرمن بار اول با منچستر یونایتد روبرو شده بود اما در مرتبه دوم آنها باز هم به یک قرعه سخت دیگر به نام رئال مادرید برخورد کردند.

با این وجود باشگاه فرانسوی امیدوار است با توجه به حضور فوق ستاره بزرگی مثل لیونل مسی که همیشه عملکرد خوبی مقابل رئال مادرید داشته، این تیم را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. همچنین حالا خود لیونل مسی نیز تاکید کرده که هدف آنها قهرمانی در اروپاست.

لیونل مسی در مصاحبه ای پیرامون برخورد با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و شرایط پاری سن ژرمن در این تورنمنت گفت: “هدف PSG قهرمانی در لیگ قهرمانان است. این هدف همه است و به طور کلی لیگ قهرمانان یک رقابت ویژه برای همه تیم‌های بزرگ محسوب می شود.”

مسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیرامون طریقه وفق پیدا کردن با شرایط حضور در پاری‌سن‌ژرمن نیز گفت: “این یک تغییر بسیار بزرگ بود زیرا ما برای مدتی طولانی در یک مکان زندگی می‌کردیم و شرایط اصلاً برای مان آسان نبود. اما حالا از حضور در یک شهر دیدنی و یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان احساس خوبی داریم. ما بسیار خوشحال هستیم.”

  انتقاد مربی سابق تیم ملی بلژیک از رفتار فدراسیون فوتبال ایتالیا در قبال ستاره بلژیکی اینترمیلان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان