• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تلاش کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای به تعویق انداختن مسابقات رقابت‌های جام ملت‌ها در این قاره
کنفدراسیون فوتبال آفریقا

تلاش کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای به تعویق انداختن مسابقات رقابت‌های جام ملت‌ها در این قاره

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جام ملت‌های آفریقا که قرار بود از تاریخ ۹ ژانویه تا ۶ فوریه ۲۰۲۲ در کشور کامرون برگزار شود در آستانه تعویق قریب الوقوع است.

اسماعیل محمود، خبرنگار شناخته شده مصری، ساعتی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود از آغاز شدن مذاکرات برای تعویق این رقابت‌ها خبر داد.

او مدعی شد که این تصمیم به زودی از سوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا اعلام خواهد شد و این سازمان در حال حاضر در حال مذاکره با ساموئل اتوئو، رییس جدید فدراسیون فوتبال کامرون، درباره این موضوع است.

هرچند این خبرنگار مدعی شده که احتمال برگزاری این رقابت‌ها بدون حضور بازیکنان حاضر در لیگ‌های اروپایی نیز در حال بررسی است. موضوعی که با مخالفت بسیاری از هواداران و فوتبال‌دوستان آفریقایی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
دیوید لینچ، خبرنگار انگلیسی، نیز در صفحه توییترش نوشت که اتحادیه باشگاه‌های اروپایی با ارسال نامه‌ای به فیفا اعلام کرده که نگران سلامتی بازیکنانی است که قرار است در این رقابت‌ها در کشور کامرون حاضر شوند.

گفته می‌شود که فشار زیادی از نظر حفظ سلامتی بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آفریقا وارد شده و مدیران این سازمان باور دارند که امن‌ترین و بهترین گزینه برای آنها در حال حاضر این است که مسابقات را به تعویق بیاندازند.

به نظر می‌رسد که شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا به نام اومیکرون که باعث افزایش تعداد مبتلایان در کشورهای اروپایی در چند هفته اخیر نیز شده دلیل اصلی نگرانی‌ها از سلامت بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها است.

  اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا: ستاره‌های شاغل در NBA اجازه استراحت بی‌دلیل ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان